Батсүх Ш.
Төрийн үйлчилгээг иргэдэд ойртуулах нь / - 64 хуудастай - 0 .
Удирдлагын академийн судалгааны баг ХБНГУ-ын Конрад-Аденауэр-Сангийн Монгол дахь суурин төлөөлөгчийн газрын дэмжлэгтэйгээр " Нэг цонхны үйлчилгээ", "ТҮЦ машин", "Иргэд хүлээн авах төв" гэсэн гурван гол шинэлэг үйлчилгээгээр хязгаарлаж зургаан аймгийн 10 гаруй сум, нийслэлийн зарим дүүргүүдийг сонгон чанарын болон тоон судалгаа хийж үр дүнг эмхэтгэн уншигч танд хүргэж байна.
Удирдлагын академийн судалгааны баг ХБНГУ-ын Конрад-Аденауэр-Сангийн Монгол дахь суурин төлөөлөгчийн газрын дэмжлэгтэйгээр " Нэг цонхны үйлчилгээ", "ТҮЦ машин", "Иргэд хүлээн авах төв" гэсэн гурван гол шинэлэг үйлчилгээгээр хязгаарлаж зургаан аймгийн 10 гаруй сум, нийслэлийн зарим дүүргүүдийг сонгон чанарын болон тоон судалгаа хийж үр дүнг эмхэтгэн уншигч танд хүргэж байна. Төрийн үйлчилгээг иргэдэд ойртуулах нь Төрийн үйлчилгээний зарим шинэ хэлбэрүүд
9789997307804 8000
Хандив
Төрийн үйлчилгээг иргэдэд ойртуулах нь Батсүх Ш. Нэг цонхны үйлчилгээ
Б34 / ДАА 320
Төрийн үйлчилгээг иргэдэд ойртуулах нь / - 64 хуудастай - 0 .
Удирдлагын академийн судалгааны баг ХБНГУ-ын Конрад-Аденауэр-Сангийн Монгол дахь суурин төлөөлөгчийн газрын дэмжлэгтэйгээр " Нэг цонхны үйлчилгээ", "ТҮЦ машин", "Иргэд хүлээн авах төв" гэсэн гурван гол шинэлэг үйлчилгээгээр хязгаарлаж зургаан аймгийн 10 гаруй сум, нийслэлийн зарим дүүргүүдийг сонгон чанарын болон тоон судалгаа хийж үр дүнг эмхэтгэн уншигч танд хүргэж байна.
Удирдлагын академийн судалгааны баг ХБНГУ-ын Конрад-Аденауэр-Сангийн Монгол дахь суурин төлөөлөгчийн газрын дэмжлэгтэйгээр " Нэг цонхны үйлчилгээ", "ТҮЦ машин", "Иргэд хүлээн авах төв" гэсэн гурван гол шинэлэг үйлчилгээгээр хязгаарлаж зургаан аймгийн 10 гаруй сум, нийслэлийн зарим дүүргүүдийг сонгон чанарын болон тоон судалгаа хийж үр дүнг эмхэтгэн уншигч танд хүргэж байна. Төрийн үйлчилгээг иргэдэд ойртуулах нь Төрийн үйлчилгээний зарим шинэ хэлбэрүүд
9789997307804 8000
Хандив
Төрийн үйлчилгээг иргэдэд ойртуулах нь Батсүх Ш. Нэг цонхны үйлчилгээ
Б34 / ДАА 320