W3Schools

Анхманлай Ж.

Зочид буудлын өрсөлдөх чадвар, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн хамаарал /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ Удирдагч Э.Ариунаа (Доктор /Ph.D./,дэд проф) - 0 - УБ 2016 - 78х. зураг, хүснэгт - 0 .

Монгол улсын хэмжээнд үйл ажиллагаа явуулж буй таван одны зэрэглэлийн зочид буудлын өрсөлдөх чадвар болон үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн харилцан хамаарлыг шинжлэхэд судалгааны зорилго оршино.

Монгол улсын хэмжээнд үйл ажиллагаа явуулж буй таван одны зэрэглэлийн зочид буудлын өрсөлдөх чадвар болон үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн харилцан хамаарлыг шинжлэхэд судалгааны зорилго оршино. удиртгал. судалгааны үндэслэл, асуудал, асуулт, зорилго, зорилтууд, бүтэц судлагдсан байдлын тойм судалгааны арга зүй. судалгааны өгөгдлийн эх сурвалж, эх олонлог, түүвэр, шинжилгээний арга, хувьсагч, хувьсагчийг хэмжих нэгж, хязгаарлалт, дүгнэлт судалгааны өгөгдлийн боловсруулалт, шинжилгээ

0 0

Бусад

Зочид буудлын өрсөлдөх чадвар, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн хамаарал мэргэжлийн индекс: E04130101 бизнесийн удирдлага удирдахуйн ухааны сургууль /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ Э.Ариунаа Ж.Анхманлай корреляци

650 650 / А 66

Powered by Koha