W3Schools

Мөнхбилэгт Д.

Төрийн үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ ХУД-ийн 3-р хорооны цагдаагийн хэсгийн жишээгээр Удирдагч М.Амартүвшин (Доктор /Ph.D./) - 0 - УБ 2016 - 58х. зураг, хүснэгт - 0 .

Хорооны цагдаагийн хэсгийн үйл ажиллагааны талаарх иргэдийн ханамжийн өнөөгийн түвшинг тодорхойлох, иргэдийн сэтгэл ханамжид цагдаагийн байгууллагын үйл ажиллагааны найдвартай байдал, алба хаагчдын итгэл төрүүлэхүйц байдал, үйлчилгээ үзүүлэхүйц үйл явц гэсэн үзүүлэлтүүд нөлөөлж буй эсэхийг тодорхойлох.

Хорооны цагдаагийн хэсгийн үйл ажиллагааны талаарх иргэдийн ханамжийн өнөөгийн түвшинг тодорхойлох, иргэдийн сэтгэл ханамжид цагдаагийн байгууллагын үйл ажиллагааны найдвартай байдал, алба хаагчдын итгэл төрүүлэхүйц байдал, үйлчилгээ үзүүлэхүйц үйл явц гэсэн үзүүлэлтүүд нөлөөлж буй эсэхийг тодорхойлох. удиртгал. судалгааны үндэслэл, асуудал, асуулт, зорилго, зорилтууд, бүтэц судлагдсан байдлын тойм. цагдаагийн байгууллагын үйл ажиллагаа, үйлчилгээ, үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийг судалж байгаа өнөөгийн байдал, судалгааны үзэл баримтлалын хүрээ, судалгааны таамаглал судалгааны арга зүй. судалгааны өгөгдлийн эх сурвалж, эх олонлог, түүвэр, шинжилгээний арга, хувьсагч, хувьсагчийг хэмжих нэгж, хязгаарлалт, дүгнэлт судалгааны өгөгдлийн боловсруулалт, шинжилгээ. судалгаанд оролцогчдын шинж байдал, сэтгэл ханамжийн түвшин, иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлж буй хүчин зүйлсийн шинжилгээ судалгааны нэгдсэн дүгнэлт, таамаглалынэ нотолгоо

0 0

Бусад

Төрийн үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа мэргэжлийн индекс: E04130302 төрийн захиргааны менежмент удирдахуйн ухааны сургууль магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил М.Амартүвшин Д.Мөнхбилэгт анкетийн асуулга баримт бичгийн арга SPSS 20.0 регресс корреляци хэсгийн байцаагч

352 / М 81

Powered by Koha