W3Schools

Ундрах, З.

Олон улсын худалдаа, маркетинг / Редактор: Б.Буянзаяа - 0 - 174 хуудастай хүснэгт, график, схем 25 см - 0 .

Олон улсын маркетингийн мөн чанар -- Олон улсын худалдааны үндэс -- Олон улсын зах кээлийн мэдээлэл, судалгаа -- Олон улсын худалдааны зохион байгуулалт -- Гадаад зах зээлийн сонголт -- Олон улсын бүтээгдэхүүний шийдвэр -- Олон улсын бүтээгдэхүүний үнийн шийдвэр -- Олон улсын зах зээл дэх хуваарилалт, идэвхжүүлэлт -- Олон улсын маркетинг дахь төлөвлөлт, хяналт --

Энэхүү номонд олон улсын маркетингийн мөн чанар, худалдааны үндэс, зах зээлийн мэдээлэл, судалгаа, зохион байгуулалт, гадаад зах зээлийн сонголт, олон улсын бүтээгдэхүүний шийдвэр, олон улсын бүтээгдэхүүний шийдвэр, ОУ-ын зах зээл дэх хуваарилалт, идэвхжүүлэлт, ОУ-ын маркетинг дахь төлөвлөлт, хяналт , дадлагын хичээлээр мэдлэг бататгах ажил зэрэг сэдвүүдийг судлах болно.

(Кирил)

9789997801814 15000

Худалдаж авсан


олон улсын маркетинг
гадаад худалдаа



382 / У369

Powered by Koha