W3Schools

Балчиндор Н.

Аялал жуулчлалын байгууллагын маркетингийн судалгаа /магистрын зэрэг горилсон судалгааны бүтээл/ Удирдагч Д.Нарандэлгэр (Доктор /Ph. D./,Проф) - 0 - УБ 2017 - 60х. график, зураг, хүснэгт 20х28 - 0 .

Монголын аялал жуулчлалын тур оператур байгууллагын үйл ажиллагаанд маркетингийн хольцийг хэрэгжүүлэх боломжийг судлахад судалгааны ажлын зорилго оршино.

Монголын аялал жуулчлалын тур оператур байгууллагын үйл ажиллагаанд маркетингийн хольцийг хэрэгжүүлэх боломжийг судлахад судалгааны ажлын зорилго оршино. удиртгал сэдвийн судлагдсан байдал аялал жуулчлалын талаарх эрдэмтдийн үзэл баримтлал аялал жуулчлалын байгууллагын хольц онцлог олон улсын аялал жуулчлал түүний онцлог судалгааны арга зүй судалгааны өгөгдлийн боловсруулалт шинжилгээ тур оператор байгууллагуудын маркетингийн хольцийн судалгаа бүтээгдхүүн болон өрсөлдөх чадварын судалгаа тур оператор компанийн маркетингийн үнийн судалгаа аялал жуулчлалын байгууллагын идэвхижүүлэлтийн судалгаа аялал жуулчлалын байгууллагын хуваарилалтын сувгийн судалгаа

0 0

Бусад

Аялал жуулчлалын байгууллагын маркетингийн судалгаа мэргэжлийн индекс: E04130101 бизнесийн удирдлага удирдахуйн ухааны сургууль Д.Нарандэлгэр (Доктор /Ph. D./,Проф) Н.Балчиндорж баримт бачиг асуулга маркетингийн хольц 4P аялал зугаа цэнгээний үйлчилгээ мэдээлэл зуучлал бүтээгдхүүн үйлчилгээ үнэ багцын урамшуулал

658 / Б 21

Powered by Koha