W3Schools

Мөнх-Уянга Э.

Төрийн албан хаагчдын багаар ажиллах чадварын хийсэн судалгаа ЕБС-ийн багш нарын жишээн дээр Удирдагч Б.Хэрлэн (Доктор) - 0 - УБ 2017 - 64х. зураг, хүснэгт 20х28 - 0 .

Энэхүү судалгааг Чингэлтэй дүүргийн ЕБ-ын сургуулийн заах арга нэгдлийн багийн багш нарын жишээн дээр хийв.Судалгаанд оролцож байгаа ЗАН-үүдийн гишүүдийн багт гүйцэтгэх үүргийг доктор М.Белбиний тодорхойлсон наймандүр-үүргийн сорилоор судлах.

Энэхүү судалгааг Чингэлтэй дүүргийн ЕБ-ын сургуулийн заах арга нэгдлийн багийн багш нарын жишээн дээр хийв.Судалгаанд оролцож байгаа ЗАН-үүдийн гишүүдийн багт гүйцэтгэх үүргийг доктор М.Белбиний тодорхойлсон наймандүр-үүргийн сорилоор судлах. удиртгал судлагдсан байдлын тойм багийн тухай ойлголт баг бүлгийн ялгаа болон хэлбэрүүд баг бүрдэн төлөвших үе шат багийн удирдах алхмууд үр нөлөөтэй баг бүрдүүлэхэд нөлөөлөх хүчин зүйлс тэнцвэртэй баг бүрдүүлэх Мередит Белбиний арга багаар ажиллах чадварыг тодорхойлох нь судалгааны арга зүй судалгааны өгөгдлийн боловсруулалт шинжилгээ ерөнхий боловсролын 17р сургуулийн ЗАН-ийн төлөвшил ЗАН-ийн үйл ажиллагаанд багийн гишүүдийн өгсөн үнэлгээ ЗАН-дийн дүр-үүргийн судалгааны дүн ЗАН-ийн бүрэлдхүүний тэнцвэрт байдал ба идэвхийн хөгжлийн үе шат

0 0

Бусад

Төрийн албан хаагчдын багаар ажиллах чадварын хийсэн судалгаа мэргэжлийн индекс: E04130302 төрийн захиргааны менежмент удирдахуйн ухааны сургууль Э.Мөнх-Уянга Б.Хэрлэн (Доктор) асуулга ярилцлагын арга SPSS хэлбэржүүлэгч зохицуулагч үрийг таригч төгөлдөржүүлэгч хобогч ажиглагч гөөц хайгч санаачлагч

351.1/370 / М 816

Powered by Koha