W3Schools

Парламентын засаглалын үндсэн шинж нийтлэг жишиг: нийтлэг жишиг, монголын онцлог Удирдлагын академийн судалгааны тайлан Судалгааны багийн ахлагч. Ч.Энхбаатар, Судлаачид. С.Зулпхар, П.Амаржаргал, Р.Мухийт, Б.Алтанхорол - 0 - Улаанбаатар Мөнхийн үсэг ХХК 2018 - 104х. - 8 .

Засгийн газрыг байгуулах, огцруулах, улсын их хурлыг тараах, төрийн тэргүүнээс парламент болон ерөнхий сайдтай харилцах журмууд нь Үндсэн хуулийн эрх зүйн зохицуулалтын цөм асуудлын нэг байдаг. Монгол улс парламентын засаглал бүхий төрийн удирдлагын хэлбэрийг эргэлт буцалтгүй сонгсосон билээ. Нийтийн жишгээр парламентын бүгд найрамдах улсад хууль тогтоох болон гүйцэтгэх эрх мэдлийг хэрэгжүүлэгч байгууллагын хооронд онцгой харилцаа тогтдог бөгөөд олон орны туршлагаас харахад эдгээр байгууллагууд өөр хоорондоо нэгдмэл нягт, харилцан шүтэлцээтэй байж гэмээнэ төрийн үйл ажиллагаа хэвийн явагддаг байна.

Засгийн газрыг байгуулах, огцруулах, улсын их хурлыг тараах, төрийн тэргүүнээс парламент болон ерөнхий сайдтай харилцах журмууд нь Үндсэн хуулийн эрх зүйн зохицуулалтын цөм асуудлын нэг байдаг. Монгол улс парламентын засаглал бүхий төрийн удирдлагын хэлбэрийг эргэлт буцалтгүй сонгсосон билээ. Нийтийн жишгээр парламентын бүгд найрамдах улсад хууль тогтоох болон гүйцэтгэх эрх мэдлийг хэрэгжүүлэгч байгууллагын хооронд онцгой харилцаа тогтдог бөгөөд олон орны туршлагаас харахад эдгээр байгууллагууд өөр хоорондоо нэгдмэл нягт, харилцан шүтэлцээтэй байж гэмээнэ төрийн үйл ажиллагаа хэвийн явагддаг байна. Сэдвийн судлагдсан байдал Монгол улс төрийн удирдлагын хэлбэрийг сонгосон түүхэн үйл явц Парламентын бүгд найрамдах улс дахь парламент, засгийн газар, төрийн тэргүүний үйл ажиллагааны харилцан хамаарлын үндсэн хуулийн зохицуулалтын шинжилгээ Монгол улс дахь парламент ба засгийн газрын хоорондын харилцаа, нийтлэг жишгээс ялгагдах онцлог

0 4800

Хандив

Ч.Энхбаатар С.Зулпхар П.Амаржаргал Р.Мухийт Б.Алтанхорол судалгааны тайлан

328 / П 18

Powered by Koha