W3Schools

Батбаяр Ү.

Сонгуулийн компанийн коммуникаци: телевизийн мэдээлэл сонгогчдод нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ 2017 оны Баянгол Дүүргийн Иргэдийн Төлөөлөгчдийн Хурлын сонгуулийн 11р тойргийн жишээн дээр Удирдагч У.Батцэрэн (Доктор /Ph.D./) - 0 - УБ 2018 - 47х график, зураг 20х28 - 0 .

Орон нутгийн сонгуулийн явцад нэр дэвшигчдийн талаар телевизээр цацагдсан сурталчилгаа мэдээлэл сонгогчдын сонголтод хэрхэн нөлөөлж байгааг тодруулахад судалгааны зорилго чиглэнэ.

Орон нутгийн сонгуулийн явцад нэр дэвшигчдийн талаар телевизээр цацагдсан сурталчилгаа мэдээлэл сонгогчдын сонголтод хэрхэн нөлөөлж байгааг тодруулахад судалгааны зорилго чиглэнэ. удиртгал судлагдасан байдлын тойм судалгааны арга зүй телевизийн мэдээлэл сонгогчдын сонголтод нөлөөлөх нь мэдээллийн үр нөлөө: сонгогчдын саналын өөрчлөлт судалгааны ажлын үр дүн

0 0

Бусад

Сонгуулийн компанийн коммуникаци: телевизийн мэдээлэл сонгогчдод нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ У.Батцэрэн (Доктор /Ph. D/) мэргэжлийн индекс: E04130302 төрийн захиргааны менежмент удирдахуйн ухааны сургууль ганцаарчилсан ярилцлага анкетийн сурвалжлага арга SPSS 22 дискриптив арга сөрөг мэдээлэл улс төрийн идэвх нэр дэвшигч

ДАА 324.6 / Б 33

Powered by Koha