W3Schools

Миллер Д.

Стори брэнд бүтээх нь Орч. А.Бат-Оргил, Ред. Ж.Өнөрбаяр , Б.Цэрэнбат, Диз. Д.Эгшиглэн - УБ "Сэлэнгэпресс" ХХК 2019 - 226х. схем 20.5x14.5

Эл номонд долоон хэсгээс бүрдэх Сторибрэнд-ийн аргачлалыг тайлбарласан байгаа. Эдгээр аргачлалын тусламжтайгаар та бизнесээ танилцуулах аргаа өөрчлөөд зогсохгүй бизнесээявуулах арга хэлбэрээ ч бас өөрчлөх боломжтой.Бид жил бүр 3000 гаруй компанитай хамтран ажиллаж, мөнгө урсгахаас хэтэрдэггүй, үр дүн муутай маркетингийн аргуудыг халж, хэлэх гэсэн санаагааоновчтой илэрхийлэхэд нь тусалдаг. Таямар ч салбарт ажилладаг бай, уг аргачлал танд үр дүнгээ өгөх нь дамжиггүй.

Эл номонд долоон хэсгээс бүрдэх Сторибрэнд-ийн аргачлалыг тайлбарласан байгаа. Эдгээр аргачлалын тусламжтайгаар та бизнесээ танилцуулах аргаа өөрчлөөд зогсохгүй бизнесээявуулах арга хэлбэрээ ч бас өөрчлөх боломжтой.Бид жил бүр 3000 гаруй компанитай хамтран ажиллаж, мөнгө урсгахаас хэтэрдэггүй, үр дүн муутай маркетингийн аргуудыг халж, хэлэх гэсэн санаагааоновчтой илэрхийлэхэд нь тусалдаг. Таямар ч салбарт ажилладаг бай, уг аргачлал танд үр дүнгээ өгөх нь дамжиггүй. Танай маркетинг яагаад бүтэлгүйтдэг вэ? Сторибрэнд бүтээх нь Сторибрэндийн брэндскриптийг хэрэгжүүлэх нь Бүтэлгүйтлээс аварч тусална

978-991920-107-4 29900

Интерном Худалдаж авсан

Доналд Миллер Сторибрэндийн 7 хэсэгт аргачлал цахим хуудсаа сайжруулах нь Стори брэнд бүтээх нь эцэст нь амжилтанд хүрнэ

650 / М-544

Powered by Koha