W3Schools

Төмөр-Очир С. 1950.12.24

Ерөнхий хийгээд боловсролын социологи Сурах бичиг Номын гадар шил дээр кирил бичгээр :Ерөнхий хийгээд боловсролын социологи Редактор: Т.Цэнд-Аюуш; Хавтасны эх бэлтгэл: Б.Нямбаяр; Хэвлэлийн эх бэлтгэл: Д.Чимэдцэрэн, Б.Төгсзаяа. - 472 хуудастай. график, хүснэгт B5

Номзүй.-х.462

Социологи нийгмийн тухай бие даасан шинжлэх ухаан мөн Социологийн шинжлэх ухааны судалгааны обьект, судлах зүйл Социологийн судалгааны аргууд Социологийн судалгааны мөн чанар, үе шат, хөтөлбөр Түүвэр арга Мэдээлэл цуглуулах аргууд Үр дүнг шинжлэх, нэгтгэн дүгнэх Боловсрол олон шинжлэх ухааны судалгааны обьект болох нь Боловсролын социологи бол социологийн шинжлэх ухааны өвөрмөц салбар мөн Боловсролын социологи бүрэлдэн тогтсон нь Боловсролын социологийн обьект судлах зүйл Боловсролын парадигм Бие дааж эзэмших боловсрол бол XXI зууны боловсрол мөн Мэргэжлийн өмнөх боловсрол Мэргэжлийн боловсрол Боловсролын чанар социологийн асуудал болох нь Боловсролын эмпирик судалгааны технологи

Нийгмийн амьдралд боловсролын гүйцэтгэх үүрэг, байр суурь, зорилт, асуудал хийгээд зөрчил, түүнийг шийдвэрлэх арга зам, хямралт төлөв байдлаас гарах арга, боловсролын хүрээнд багтаж буй социал нийтлэгийн үйл ажиллагааны хэлбэр, харилцан үйлчлэлийн үйл явц, боловсролын бололцоот хувьсалт өөрчлөлттийг төлөгчлөх, урьдчилан харах энэ бүх асуудлыг боловсролын социологи гэж нэрлэгдэх мэдлэгийн онцгой салбар судалдаг юм" хэмээн зохиогч энэхүү бүтээлдээ тодорхойлсон байна.

кирил

9789919231170 20000

С.Төмөр-Очир Хандив

нийгмийн социологи боловсрол судлал Боловсролын социологи

370/301 / Т587

Powered by Koha