W3Schools

Элвин, Бурнс. Орчуулагч: Т. Тамир, О. Тамир, М. Чаминцэцэг ; Редактор: О. Тамир

Маркетингийн судалгаа - Ес дэх хэвлэл - Улаанбаатар: - 306 хуудастай Схемтэй, хүснэгттэй, томьёотой 29 см

Маркетингийн судалгааны тухай ойлголт Маркетингийн судалгааны салбар Маркетингийн судалгааны үйл явц, зорилго, асуудал Судалгааны загвар Хоёрдогч мэдээлэл, бэлэн мэдээлэл Чанарын судалгааны арга Асуулга судалгаа Хэмжээс, асуулт зохиох, асуулгын хуудас боловсруулах Түүвэр бүрдүүлэх Түүврийн хэмжээ Өгөгдөл цуглуулах, өгөгдлийн чанар Тайлбарлах, дүгнэх статистик, таамаглал шалгах Ялгааны шинжилгээ Хамаарлын шинжилгээ Регрессийн шинжилгээний тухай ойлголт Энэ номонд маркетингийн судалгааны салбарын орчин үеийн хандлагыг бүрэн тусгахыг хичээлээ. Судалгааны үр дүнгийн тайлан --

9780134895123 109000

Интерном Худалдаж авсан


Маркетингийн шинжлэх ухаан

Анхдагч мэдээлэл Хоёрдогч мэдээлэл Мэдээлэл цуглуулах Онлайн түүврийн арга Солбицсон хүснэгт Тайлангийн бүтэц

658.8 / Б 96

Powered by Koha