W3Schools

Өнөрбаяр Г.

Бизнесийн PR Ред Б.Болд-Эрдэнэ - 0 - УБ 2006 - 89х. - 0 .

Бизнесийн пиарийн тухай ойлголт.

Бизнес пиарийн тухай ойлголт зах зээлийн өргөжүүлэх стратеги Бараа бүтээгдэхүүнийг нэг л чанараар нь таниулдаг Таних тэмдэг таниулах үүрэгтэй өнгө Бүтээгдэхүүнийг нэг л чанараар нь таниулдаг Хэрэглэгчийн сэтгэл зүйг өөрчлөх Чанарыг бүхний түрүүнд тавих хэрэггүй Судалгаа чиг хандлагыг заадаг Хэтрүүлэг хэтэрхий их ашиг авчирдаг уу?
Домог Мессеж нь бараа бүтээгдэхүүнийг алдаршуулдаг Цуурхал Хар пиарийг хазаарлаж болдог Хямрал сүйрлийг дагуулдаг ч боломжийг агуулдаг Реклам чухал уу Пиар чухал уу Шоу бизнест зориулсан пиар ашигласан бүтээлийн жагсаалт

99929-59-03-7 5000

Хуучин номуудыг каталогт оруулсан

Бизнесийн PR Болд-Эрдэнэ Б. Бизнес

/ Ө 824

Powered by Koha