W3Schools

Дагвадорж Д.

Маркетингийн судалгаа Элдэв-Очир Г. - 0 - УБ МУИС -н хэвлэл. 2007 - 216х - 0 .

Маркетингийн судалгаа, түүний орчин, маркетингийн мэдээлэл, судалгааны тогтолцоо, асуудлыг тодруулах арга зам, мэдээлэл цуглуулах хэлбэр, аргууд,

Маркетингийн судалгаа, түүний орчин, маркетингийн мэдээлэл, судалгааны тогтолцоо, асуудлыг тодруулах арга зам, мэдээлэл цуглуулах хэлбэр, аргууд,

978-99929-53-33-0 7000

Хуучин номуудыг каталогт оруулсан

маркетингийн мэдээлэл маркетингийн судалгааны тайлан маркетингийн судалгааны асуудлыг тодруулах аргууд хэрэглэгчийн судалгаа Монголын компаниудад маркетингийн мэдээлэл, судалгааны тогтолцоо бүрдүүлэх арга зам бизнесийн ирээдүйг тодорхойлох маркетингийн судалгаа Маркетингийн судалгаа Элдэв-Очир Г. Дагвадорж Д

658.8 / Д-156

Powered by Koha