W3Schools

Маркетинг: үндсэн зарчим ба хэтийн төлөв

By: Лхагвасүрэн ВLanguage: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ Урлах эрдэм 2008Edition: 0Description: 242ISBN: 978-99929-3-059-4 Subject(s): динамик орчин дахь маркетингDDC classification: | 658.8'077 |
Contents:
0
Summary: Энэ сурах бичигт маркетингийн талаарх орчин үеийн ойлголтууд, глобаль маркетингийн орчин, маркетингийн үндсэн ойлголтууд болох зах зээлээ судлах гэх мэт зүйлүүдийн талаар тусгасан байна.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658.8'077 Л-874 (Browse shelf (Opens below)) Available 43227-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658.8'077 Л-874 (Browse shelf (Opens below)) Available 43227-2-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658.8'077 Л-874 (Browse shelf (Opens below)) Available 43227-2-2
Total holds: 0

Энэ сурах бичигт маркетингийн талаарх орчин үеийн ойлголтууд, глобаль маркетингийн орчин, маркетингийн үндсэн ойлголтууд болох зах зээлээ судлах гэх мэт зүйлүүдийн талаар тусгасан байна.

0

Энэ сурах бичигт маркетингийн талаарх орчин үеийн ойлголтууд, глобаль маркетингийн орчин, маркетингийн үндсэн ойлголтууд болох зах зээлээ судлах гэх мэт зүйлүүдийн талаар тусгасан байна.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha