Нийгмийн ажлын менежмент Бадарч Д. Амаржаргал Т.
Language: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ 2003Edition: 0Description: 192ISBN: 0Subject(s): нийгмийн ажилDDC classification: | 658/360 |Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658/360 Н-588 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 43933-1-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658/360 Н-588 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 43933-2-1 |
Browsing Удирдлагын академи shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | |||
658.330 Ðœ-20 Удирдахуйн эдийн засаг | 658/330 У-233 Удирдахуйн эдийн засаг, бизнесийн стратеги | 658/360 Н-588 Нийгмийн ажлын менежмент | 658/360 Н-588 Нийгмийн ажлын менежмент | 658/368 Б.878 Эрсдэл болон даатгалын тухай үндсэн ойлголтууд | 658.4 А-623 Төслийн удирдлагын гарын авлага | 658.4 А-623 Төслийн удирдлагын гарын авлага |
Энэхүү сургалтын гарын авлага бол нийгмийн ажлын менежментийн хичээлийн улсын стандартыг авсан анхны бүтээл юм. Гарын авлагыг бэлтгэхдээ Москвагийн нийгмийн ажлын менежментийн чиглэлээр мэргэшүүлэхэд заагддаг хичээлүүдийг харгалзан үзсэн болно. Зохиогчид онол, арга зүйн болон практик материалуудыг харилцан уялдаатай авч үзэхийг ихэд хичээсэн юм. Энэ нь бэлэн хариулт болохгүй бөгөөд материал нь ажил хэрэгч тоглоом, тодорхой нөхцөл байдал үүсгэх арга, тренинг гэх мэт ямар нэг тоглоомын хэлбэрээр ашиглагдаж байгаа үед аль нэг асуудлыг илүү бүрэн дүүрэн авч үзэх, түүнд сургах чиглэлийн мэдээллийг суулгаж өгөх сайн боломж олгож өгдөг. Энэхүү сурах бичиг нь:
0
Энэхүү сургалтын гарын авлага бол нийгмийн ажлын менежментийн хичээлийн улсын стандартыг авсан анхны бүтээл юм. Гарын авлагыг бэлтгэхдээ Москвагийн нийгмийн ажлын менежментийн чиглэлээр мэргэшүүлэхэд заагддаг хичээлүүдийг харгалзан үзсэн болно. Зохиогчид онол, арга зүйн болон практик материалуудыг харилцан уялдаатай авч үзэхийг ихэд хичээсэн юм. Энэ нь бэлэн хариулт болохгүй бөгөөд материал нь ажил хэрэгч тоглоом, тодорхой нөхцөл байдал үүсгэх арга, тренинг гэх мэт ямар нэг тоглоомын хэлбэрээр ашиглагдаж байгаа үед аль нэг асуудлыг илүү бүрэн дүүрэн авч үзэх, түүнд сургах чиглэлийн мэдээллийг суулгаж өгөх сайн боломж олгож өгдөг. Энэхүү сурах бичиг нь:
There are no comments on this title.