Гоо зүй Алтантуяа Ц. Бадарч Б.
Language: Монгол Series: ; 0Publication details: Улаанбаатар удам соёл ХХК 2011Edition: 2Description: 133ISBN: 978-99962-53-32-4 Subject(s): сурах бичигDDC classification: | 170 |Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 170 Ð -15 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 48947-1-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 170 Ð -15 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 48947-1-2 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 170 Ð -15 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 48947-2-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 170 Ð -15 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 48947-2-2 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 170 Ð -15 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 48947-2-3 |
Browsing Удирдлагын академи shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | |||||||
160 Т-587 Формаль логик: бодлого, дасгалын хураамж | 170 Ð -15 Гоо зүй | 170 Ð -15 Гоо зүй | 170 Ð -15 Гоо зүй | 170 Ð -15 Гоо зүй | 170 Ð -15 Гоо зүй | 170 Ð -96 Марксист-ленинист гоо зүйн үндэс |
Нэгэнт дасаж заншсан нийгмийн үнэлэмж, тэр тусмаа гоо сайхны үнэлгээнд огцом өөрчлөлтүүд гарч түүнийг дагалдаад нийгмийн ухамсрын танин мэдэхүйн шатанд чанарын шинэ үзэгдлүүд төлөвшиж эхэлсэн энэ үед Оросын эрдэмтэн А.А.Радугиний "Гоо зүй" сурах бичгийг оюутан суралцагчдын хэрэгцээнд дахин шинэ агуулга, утга санааг нэмэн уншигч таньд хүргэж байна.
0
Нэгэнт дасаж заншсан нийгмийн үнэлэмж, тэр тусмаа гоо сайхны үнэлгээнд огцом өөрчлөлтүүд гарч түүнийг дагалдаад нийгмийн ухамсрын танин мэдэхүйн шатанд чанарын шинэ үзэгдлүүд төлөвшиж эхэлсэн энэ үед Оросын эрдэмтэн А.А.Радугиний "Гоо зүй" сурах бичгийг оюутан суралцагчдын хэрэгцээнд дахин шинэ агуулга, утга санааг нэмэн уншигч таньд хүргэж байна.
There are no comments on this title.