Маркетинг Цэрэндорж Д.
Language: Монгол Series: ; 0Publication details: Улаанбаатар Хаан принтинг хэвлэлийн газар 2011Edition: 0Description: 428ISBN: 978-99962-55-11-3 Subject(s): Компанийн удирдлагаDDC classification: | 658.8 |Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.8 Г-558 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 50003-1-2 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.8 Г-558 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 50003-2-3 |
Аливаа бизнесийн амжилт нь тохиох аз завшаан, заяах авьяас, боловсруулах бодлого гурваас голлон шалтгаална. Аз завшаан, авьяас хоёр хүн бүрт адилгүй. Ингэхлээр амжилтыг удирдан залж болох нэгэн хүчин зүйл нь үндэслэлтэй бодитой бодлого, төлөвлөгөө юм.Компани ирээдүйгээ харах, амжилтанд хүрэх алхмаа урьдчилан тооцох, гэгээлэг тэмүүлэлтэй байх, өрсөлдөх чадвараа хадгалан бэхжүүлхэд стратеги төлөвлөгөөний үүрэг нэн их
0
Аливаа бизнесийн амжилт нь тохиох аз завшаан, заяах авьяас, боловсруулах бодлого гурваас голлон шалтгаална. Аз завшаан, авьяас хоёр хүн бүрт адилгүй. Ингэхлээр амжилтыг удирдан залж болох нэгэн хүчин зүйл нь үндэслэлтэй бодитой бодлого, төлөвлөгөө юм.Компани ирээдүйгээ харах, амжилтанд хүрэх алхмаа урьдчилан тооцох, гэгээлэг тэмүүлэлтэй байх, өрсөлдөх чадвараа хадгалан бэхжүүлхэд стратеги төлөвлөгөөний үүрэг нэн их
There are no comments on this title.