W3Schools

Сэтгэл зүйн тусламж заслын арга зүйн үндэс ред. Д.Лхаашид

By: Доржжав ДLanguage: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ Адмон ХХК 2005Edition: 0Description: 278хISBN: 99929-0-483-6 Subject(s): сэтгэл зүй | Д.ЛхаашидDDC classification: 150.1957
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150.1957 Д-542 (Browse shelf (Opens below)) Available 33272-1-3
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150.1957 Д-542 (Browse shelf (Opens below)) Available 33272-1-4
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150.1957 Д-542 (Browse shelf (Opens below)) Available 33272-2-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150.1957 Д-542 (Browse shelf (Opens below)) Available 33272-2-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150.1957 Д-542 (Browse shelf (Opens below)) Available 33272-2-3
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150.1957 Д-542 (Browse shelf (Opens below)) Available 33272-2-4
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150.1957 Д-542 (Browse shelf (Opens below)) Available 33272-2-5
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150.1957 Д-542 (Browse shelf (Opens below)) Available 33272-2-6
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150.1957 Д-542 (Browse shelf (Opens below)) Available 33272-2-7
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150.1957 Д-542 (Browse shelf (Opens below)) Available 33272-2-8
Total holds: 0

ахуйн сэтгэл судлалын мэдлэг мэдээллийг зөв ашиглах гэхдээ түүгээр шинжлэх ухааны сэтгэл судлалын ойлголт зүй орлуулж ханддаггүй байх зарчмыг онцлон дэвшүүлж олон нийтийн анхаарлыг энэ тодорхой асуудал руу чиглүүлэх

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha