Сургалтын үр нөлөө бүхий менежмент: Монгол улсын Төрийн албаны Манлайллын хөтөлбөрийн сургалтын менежментийн гарын авлага Боловсруулсан:Г. Андерссон
Language: Монгол Series: ; 0Publication details: Улаанбаатар 2010Edition: 0Description: 124 хуудастайContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789996202544 Subject(s): ТАЗ | Менежмент | сургалтDDC classification: | 658.4 |Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.4 А-623 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 52976-2-1 |
Browsing Удирдлагын академи shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
Энэхүү гарын авлагыг хэрэглэх зорилтот бүлэг нь Төрийн албаны зөвлөл, түүний ажлын алба, сургалтын менежмент хариуцсан ажилтнууд, албан ёсны мастер сургагч нар болон орон нутаг дахь Төрийн албаны салбар зөвлөлийнхөн болж байгаа юм. Гарын авлага нь долоон бүлэгтэй бөгөөд үүнд манлайллын сургалтын талаарх мэдээлэл, агуулгын болоод эрх зүйн хүрээний асуудлууд, сургалт болон суралцан үйлийн нэгдсэн хандлагууд, сургалтын хэрэгцээг хэрхэн тодорхойлж, ач холбогдлоор нь эрэмбэлэх, сургалтын үр нөлөөтэй менежмент, сургалтыг хянах, үнэлэх арга зам, оролцогчдод үзүүлэх дэмжлэгийг өгүүлснээс гадна сургалтын шинэ материалуудыг танилцуулсан болно. Манайллын сургалт болоод түүний бодлогын хүрээний тодорхойлолт
Манлайллын сургалтын хөтөлбөр дэх суралцах үйл болоод сургалтын үндсэн арга зам
Сургалтын хэрэгцээнд дүн шинжилгээ хийж, зорилтыг тодорхойлох
Манлайллын болоод бусад сургалтын хөтөлбөрүүдийг удирдан зохион байгуулах нь
Сургалтын үр дүн, үр нөлөөнд хийх мониторинг, үнэлгээ
Оролцогчдын суралцах үйлд мастер сургагчийн үзүүлэх дэмжлэг
There are no comments on this title.