W3Schools

Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг: судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт Батнасан Н.

By: Отгонсүрэн ЯLanguage: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ Адмон ХХК 2012Edition: 3Description: 268ISBN: 978-99962-1-417-2 Subject(s): байгууллагын маркетингDDC classification: | 659.2 |
Contents:
0
Summary: Байгууллагын маркетингийн шинжлэх ухааны олон асуудлын тухайд эцсийн хэрэглэгчийн маркетингийн онол, арга зүйгээс үндсээрээ ялгаатайн учрыг нэн тэргүүнд энэхүү бүтээлд гаргахыг зорилго болгон байгууллагын зах зээлийн үндсэн бүрэлдэхүүн болох үйлдвэрлэгч, зуучлагч, засгийн газар ба ашгийн бус газрын маркетингийн онцлог, байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах онцлог болон тэдгээрт нөлөөлөх хүчин зүйлсийн хамаарал, байгууллагын зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах зүй тогтол, зах зээлийн хэсэгчлэл хийх, зорилтот хэрэглэгчийг сонгох ба бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хоногшуулах стратеги, тактикийн асуудлуудыг гүнзгий судлан авч үзсэн төдийгүй бизнесийн харилцааны маркетингийн үйл ажиллагааны практик удирдамж, арга зүйн зөвлөмжийг боловсруулан.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
659.2 О-535 (Browse shelf (Opens below)) Available 53585-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
659.2 О-535 (Browse shelf (Opens below)) Available 53585-2-1
Total holds: 0

Байгууллагын маркетингийн шинжлэх ухааны олон асуудлын тухайд эцсийн хэрэглэгчийн маркетингийн онол, арга зүйгээс үндсээрээ ялгаатайн учрыг нэн тэргүүнд энэхүү бүтээлд гаргахыг зорилго болгон байгууллагын зах зээлийн үндсэн бүрэлдэхүүн болох үйлдвэрлэгч, зуучлагч, засгийн газар ба ашгийн бус газрын маркетингийн онцлог, байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах онцлог болон тэдгээрт нөлөөлөх хүчин зүйлсийн хамаарал, байгууллагын зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах зүй тогтол, зах зээлийн хэсэгчлэл хийх, зорилтот хэрэглэгчийг сонгох ба бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хоногшуулах стратеги, тактикийн асуудлуудыг гүнзгий судлан авч үзсэн төдийгүй бизнесийн харилцааны маркетингийн үйл ажиллагааны практик удирдамж, арга зүйн зөвлөмжийг боловсруулан.

0

Байгууллагын маркетингийн шинжлэх ухааны олон асуудлын тухайд эцсийн хэрэглэгчийн маркетингийн онол, арга зүйгээс үндсээрээ ялгаатайн учрыг нэн тэргүүнд энэхүү бүтээлд гаргахыг зорилго болгон байгууллагын зах зээлийн үндсэн бүрэлдэхүүн болох үйлдвэрлэгч, зуучлагч, засгийн газар ба ашгийн бус газрын маркетингийн онцлог, байгууллага-худалдан авагчийн зан төлөв, худалдан авах шийдвэр гаргах онцлог болон тэдгээрт нөлөөлөх хүчин зүйлсийн хамаарал, байгууллагын зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн гаргах зүй тогтол, зах зээлийн хэсэгчлэл хийх, зорилтот хэрэглэгчийг сонгох ба бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хоногшуулах стратеги, тактикийн асуудлуудыг гүнзгий судлан авч үзсэн төдийгүй бизнесийн харилцааны маркетингийн үйл ажиллагааны практик удирдамж, арга зүйн зөвлөмжийг боловсруулан.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha