W3Schools

Аялал жуулчлалын маркетинг: сурах бичиг Э.Авирмэд

By: Гүргэмжав ЭLanguage: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ МУИС -н хэвлэл. 2012Edition: 0Description: 280хISBN: 978-99962-53-72-0 Subject(s): аялал жуулчлалDDC classification: 910'068
Contents:
Энэхүү сурах бичиг нь аялал жуулчлалын бизнес эрхлэгч бүх хүмүүс, их дээд сургуулийн оюутан сурагчдын гарын авлага болно. Доктор, профессор агсан Н.Жамсансүрэнгийн бэлтгэн үлдээсэн "Аялал жуулчлалын төрөл, ангилал үнэлгээ" хэсгийг номын 2 хэсэгт бүрэн эхээр нь оруулсан.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
910'068 Г-872 (Browse shelf (Opens below)) Available 53817-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
910'068 Г-872 (Browse shelf (Opens below)) Available 53817-2-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
910'068 Г-872 (Browse shelf (Opens below)) Available 53817-2-2
Total holds: 0

Энэхүү сурах бичиг нь аялал жуулчлалын бизнес эрхлэгч бүх хүмүүс, их дээд сургуулийн оюутан сурагчдын гарын авлага болно. Доктор, профессор агсан Н.Жамсансүрэнгийн бэлтгэн үлдээсэн "Аялал жуулчлалын төрөл, ангилал үнэлгээ" хэсгийг номын 2 хэсэгт бүрэн эхээр нь оруулсан.

Энэхүү сурах бичиг нь аялал жуулчлалын бизнес эрхлэгч бүх хүмүүс, их дээд сургуулийн оюутан сурагчдын гарын авлага болно. Доктор, профессор агсан Н.Жамсансүрэнгийн бэлтгэн үлдээсэн "Аялал жуулчлалын төрөл, ангилал үнэлгээ" хэсгийг номын 2 хэсэгт бүрэн эхээр нь оруулсан.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha