W3Schools

Маркетингийн стратеги ред., С.Жаргалсайхан

By: Болдбаатар ГLanguage: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ 2012Edition: 0Description: 190хISBN: 0Subject(s): Удирдлагын Академи | маркетинг | стратеги төлөвлөгөөDDC classification: 658.8
Contents:
Маркетингийн эрдэмтэн, судлаач багш нар, бизнесийн байгууллагын маркетингийн албанд ажиллаж буй удирдах ажилтнууд, менежерүүд, ялангуяа маркетингийн удирдлага, бизнесийн менежмент мэргэжлээр суралцаж буй оюутан, суралцагсдад мэргэжлийн мэдлэг, чадвараа дээшлүүлэх, хөгжүүлэхэд нь хувь нэмэр оруулах үүднээс маркетингийн удирдлагын стратегийн шийдлүүдийн олон чухал асуудлуудыг онол, арга зүйн хувьд тодорхойлохыг зорилго болгосон сурах бичиг юм. Зах зээлийг удирдах стратеги
Корпораци, бизнесийн нэгж, маркетингийн стратеги
Зах зээл болон өрсөлдөөний орон зайн стратеги
Байгууллагын харилцааны стратеги
Бренд менежментийн стратеги
Зах зээлийг удирдах стратеги
Корпораци, бизнесийн нэгж, маркетингийн стратеги
Зах зээл болон өрсөлдөөний орон зайн стратеги
Байгууллагын харилцааны стратеги
Бренд менежментийн стратеги
Хуваарилалтын сувгийн стратеги
Үнийн стратеги
Идэвхижүүлэлтийн стратеги
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658.8 Б-547 (Browse shelf (Opens below)) Available 54276-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658.8 Б-547 (Browse shelf (Opens below)) Available 54276-2-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658.8 Б-547 (Browse shelf (Opens below)) Available 54276-2-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658.8 Б-547 (Browse shelf (Opens below)) Available 54276-2-3
Total holds: 0

Маркетингийн эрдэмтэн, судлаач багш нар, бизнесийн байгууллагын маркетингийн албанд ажиллаж буй удирдах ажилтнууд, менежерүүд, ялангуяа маркетингийн удирдлага, бизнесийн менежмент мэргэжлээр суралцаж буй оюутан, суралцагсдад мэргэжлийн мэдлэг, чадвараа дээшлүүлэх, хөгжүүлэхэд нь хувь нэмэр оруулах үүднээс маркетингийн удирдлагын стратегийн шийдлүүдийн олон чухал асуудлуудыг онол, арга зүйн хувьд тодорхойлохыг зорилго болгосон сурах бичиг юм.

Маркетингийн эрдэмтэн, судлаач багш нар, бизнесийн байгууллагын маркетингийн албанд ажиллаж буй удирдах ажилтнууд, менежерүүд, ялангуяа маркетингийн удирдлага, бизнесийн менежмент мэргэжлээр суралцаж буй оюутан, суралцагсдад мэргэжлийн мэдлэг, чадвараа дээшлүүлэх, хөгжүүлэхэд нь хувь нэмэр оруулах үүднээс маркетингийн удирдлагын стратегийн шийдлүүдийн олон чухал асуудлуудыг онол, арга зүйн хувьд тодорхойлохыг зорилго болгосон сурах бичиг юм. Зах зээлийг удирдах стратеги

Корпораци, бизнесийн нэгж, маркетингийн стратеги

Зах зээл болон өрсөлдөөний орон зайн стратеги

Байгууллагын харилцааны стратеги

Бренд менежментийн стратеги

Зах зээлийг удирдах стратеги

Корпораци, бизнесийн нэгж, маркетингийн стратеги

Зах зээл болон өрсөлдөөний орон зайн стратеги

Байгууллагын харилцааны стратеги

Бренд менежментийн стратеги

Хуваарилалтын сувгийн стратеги

Үнийн стратеги

Идэвхижүүлэлтийн стратеги

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha