W3Schools

Суралцагч байгууллагын үзэл баримтлалын хэрэгжилтийн судалгаа/диссертаци/ Төрийн зарим байгууллагуудын жишээн дээр Удирдагч Я.Шуурав

By: Сүрэнчимэг ДLanguage: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ 2013Edition: 0Description: 165х. график, хүснэгтISBN: 0Subject(s): диссертаци | Суралцагч байгууллагын үзэл баримтлалын хэрэгжилтийн судалгаа | мэргэжил:F340200. Төрийн захиргааны менежмент | төрийн захиргааны шинэтгэл | байгууллагын дүр дан болон давхар зангилаат сургалт | удирдахуйн ухааны доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон бүтээл | Д.Сүрэнчимэг | Я.Шуурав | төрийн алба | суралцагч байгууллагын загварDDC classification: 658
Contents:
Төрийн байгууллагад стратегийн удирдлага, хөгжлийн менежментийг хэрэгжүүлэх арга зүй, төрийн захиргааны төв болон нутгийн захиргааны зарим байгууллагын үзэл баримтлалыг хэрэгжүүлэх талаар хийгдэж буй зарим сорилт туршилтад тулгуурлан төрийн захиргааны шинэтгэлийн үр нөлөөг дээшлүүлэхэд суралцагч байгууллагын гүйцэтгэх үүргийг дээшлүүлэх чиглэлээр тодорхой санал, дүгнэлт боловсруулсанд уг ажлын проктик ач холбогдол оршино.
Төрийн захиргааны шинэтгэлд суралцагч байгууллагын үзэл баримтлалын гүйцэтгэх үүрэг
төрийн захиргааны шинэтгэлийн орчин үеийн хандлага
суралцагч байгууллагын үзэл баримтлал
суралцагч байгууллагын үзэл баримтлалыг төрийн байгууллагад хэрэгжүүлэх шаардлага
төрийн байгууллагад суралцагч байгууллагын үзэл баримтлалыг хэрэгжүүлсэн байдал
суралцагч байгууллагын шинж, суурь элементийн өнөөгийн байдал
байгууллагын суралцах үйл явцын өнөөгийн байдалд хийсэн шинжилгээ
төрийн байгууллагуудад сураглцагч байгууллагын үзэл баримтлалыг үр дүнтэй хэрэгжүүлэх арга зам
суралцагч байгууллагын суурь элементүүдийг цогц байдлаар хөгжүүлэх нь
байгууллагын сургалтыг суралцагч байгууллагын үзэл баримтлалын үүднээс зохион байгуулах нь
төрийн албан хаагч бүрийг суралцагч болгохыг дэмжих нь
List(s) this item appears in: төр-диссертац
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
658 С.83 (Browse shelf (Opens below)) Available 54654-2-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
658 С.83 (Browse shelf (Opens below)) Available 54654-2-2
Total holds: 0

Төрийн байгууллагад стратегийн удирдлага, хөгжлийн менежментийг хэрэгжүүлэх арга зүй, төрийн захиргааны төв болон нутгийн захиргааны зарим байгууллагын үзэл баримтлалыг хэрэгжүүлэх талаар хийгдэж буй зарим сорилт туршилтад тулгуурлан төрийн захиргааны шинэтгэлийн үр нөлөөг дээшлүүлэхэд суралцагч байгууллагын гүйцэтгэх үүргийг дээшлүүлэх чиглэлээр тодорхой санал, дүгнэлт боловсруулсанд уг ажлын проктик ач холбогдол оршино.

Төрийн байгууллагад стратегийн удирдлага, хөгжлийн менежментийг хэрэгжүүлэх арга зүй, төрийн захиргааны төв болон нутгийн захиргааны зарим байгууллагын үзэл баримтлалыг хэрэгжүүлэх талаар хийгдэж буй зарим сорилт туршилтад тулгуурлан төрийн захиргааны шинэтгэлийн үр нөлөөг дээшлүүлэхэд суралцагч байгууллагын гүйцэтгэх үүргийг дээшлүүлэх чиглэлээр тодорхой санал, дүгнэлт боловсруулсанд уг ажлын проктик ач холбогдол оршино.

Төрийн захиргааны шинэтгэлд суралцагч байгууллагын үзэл баримтлалын гүйцэтгэх үүрэг

төрийн захиргааны шинэтгэлийн орчин үеийн хандлага

суралцагч байгууллагын үзэл баримтлал

суралцагч байгууллагын үзэл баримтлалыг төрийн байгууллагад хэрэгжүүлэх шаардлага

төрийн байгууллагад суралцагч байгууллагын үзэл баримтлалыг хэрэгжүүлсэн байдал

суралцагч байгууллагын шинж, суурь элементийн өнөөгийн байдал

байгууллагын суралцах үйл явцын өнөөгийн байдалд хийсэн шинжилгээ

төрийн байгууллагуудад сураглцагч байгууллагын үзэл баримтлалыг үр дүнтэй хэрэгжүүлэх арга зам

суралцагч байгууллагын суурь элементүүдийг цогц байдлаар хөгжүүлэх нь

байгууллагын сургалтыг суралцагч байгууллагын үзэл баримтлалын үүднээс зохион байгуулах нь

төрийн албан хаагч бүрийг суралцагч болгохыг дэмжих нь

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha