W3Schools

Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
150 517 М-692 (Browse shelf (Opens below)) Available 55546-5-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
150 517 М-692 (Browse shelf (Opens below)) Available 55546-5-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
150 517 М-692 (Browse shelf (Opens below)) Available 55546-5-3
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
150 517 М-692 (Browse shelf (Opens below)) Available 55546-5-4
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
150 517 М-692 (Browse shelf (Opens below)) Available 55546-5-5
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150 517 М-692 (Browse shelf (Opens below)) Available 55546-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150 517 М-692 (Browse shelf (Opens below)) Available 55546-2-3
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150 517 М-692 (Browse shelf (Opens below)) Available 55546-2-4
Total holds: 0

Монголын сэтгэл зүйчид, эрдэмтэн судлаачид 2013 оны 6-р сарын 13-нд эрдэм шинжилгээний хурал хийж Монголын сэтгэл судлаачдын өмнө тулгамдаж буй асуудлыг шүүн хэлэлцсэн билээ. 1990 оноос өмнө Монголд сэтгэл зүйчдийг бэлтгэж, сэтгэл судлалын боловсрол олгох үйл ажиллагаа боловсрол судлал, анагаах ухаантай уялдан хөгжиж ирсэн талаар нэг хэсэг эрдэмтдийн илтгэлийн үзэл санаа чиглэгдэж бав.

Монголын сэтгэл зүйчид, эрдэмтэн судлаачид 2013 оны 6-р сарын 13-нд эрдэм шинжилгээний хурал хийж Монголын сэтгэл судлаачдын өмнө тулгамдаж буй асуудлыг шүүн хэлэлцсэн билээ. 1990 оноос өмнө Монголд сэтгэл зүйчдийг бэлтгэж, сэтгэл судлалын боловсрол олгох үйл ажиллагаа боловсрол судлал, анагаах ухаантай уялдан хөгжиж ирсэн талаар нэг хэсэг эрдэмтдийн илтгэлийн үзэл санаа чиглэгдэж бав. Ш.Батсүх: Монголын сэтгэлзүйн нийгэмлэгийн бүтэц, зохион байгуулалт, цаашдын хөгжлийн чиг хандлага

Ч.Санжмятав: Сэтгэц оношилгооны арга зүйд тавигдах шаардлага, түүний онцлог.

О.Мягмар: МУБИС-ийн Сэтгэл судлалын тэнхимийн үйл ажиллагааны өнөөгийн онцлог, чиглэл

Б.Туяа: Гадаадын судлаачдын боловсруулсан аргачлалыг зохицуулан хэрэглэх асуудал

Ж.Батдэлгэр: Монгол улсад хүүхдийн сэтгэл судлалыг хөгжүүлэхэд оруулсан хувь нэмэр, шийдвэрлэх асуудал

Г.Сарантуяа: Бакалаврын түвшинд сэтгэл судлаач бэлтгэж буй сургалтын төлөвлөгөөг харьцуулан судалсан нь

Ж.Даваа, Б.Нарантуяа: Сурган хүмүүжүүлэх сэтгэл судлал хичээлийн агуулгыг харьцуулалт

Ж.Нямаа: Сэтгэлийн гэмтэлд өртсөн хүүхдүүдийн оюуны үйлдлийн хөгжил

Д.Дэлгэрмаа: Архины албадан эмчилгээнд эмчлүүлэгсдийн оюун ухаан ба сэтгэлзүйн хувийн онцлогийг судалсан нь

Г.Батцэнгэл: Монголын тусгай боловсролын түүхийн нэгэн үеэс

М.Хишиг-Ундрах: Хүмүүжлийн эерэг аргыг анги танхимд үр дүнтэй нэвтрүүлэх нь туршилт судалгааны үр дүн

Ц.Баярмаа, Д.Эрдэнэчулуун: ЕБС-д сэтгэл зүйн алба ажиллуулах эрэлт хэрэгцээг судалсан дүнгээс

Ц.Баярмаа: Бага ангийн сурагч ба багшийн ээнэгшихүйн хэв шинжийг судалсан нь

С.Оюунгэрэл: Сургуулийн ахлах насны сурагчдын сэтгэл зүйн хувийн онцлогийг судалсан судалгааны дүнгээс

Н.Оюунчимэг: Монгол улсын хорих байгууллагын тогтолцоонд ял эдлүүлэх нийгэм, сэтгэл зүйн нөхцөл

Б.Ууганцэцэг: Сэтгэл зүйн үйлчилгээний өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудлууд

Ц.Энхжаргал: Монголын сэтгэл зүйн үйлчилгээний өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудлууд

Н.Должин: Хөдөлмөрийн аюулгүй байдалд нөлөөлөх сэтгэл зүйн зарим хүчин зүйлсийг судалсан

Ц.Дэлгэрмэнд: Монгол гэр бүлийн байдалд хандаж буй нийгмийн өнөөгийн байдал.

О.Энхтуяа: Оюутны логик сэтгэхүйн хөгжлийн төвшингийн судалгаа

П.Байгалмаа: Байгууллагын соёлын өөрчлөлтийн хүчин зүйлс

Ч.Отгон: Техник сэтгэхүйн талаарх онол арга зүйн асуудалд

Ц.Лхагвасүрэн: Нэг цонхны үйлчилгээний ажилтнуудыг сэдэлжүүлэх замаар төрийн үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь

А.Жигжидсүрэн: Төрийн албан хаагчийн стрессд нөлөөлж буй хүчин зүйлийг шинжлэн удирдахуй.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha