Төрийн албан хаагчийн харилцааны ур чадвар ажлын үр дүнд нөлөөлөх нь: Захиалгат судалгаа 2009 №4(31) ХАВСРАЛТ 1-10 ЭШУТ-аас үзнэ үү
Language: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ 2010Edition: 0Description: 0ISBN: 0Subject(s): захиалгат судалгааны тайлангийн хавсралтDDC classification: | 350/150 |
Contents:
0
Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Эрдэм шинжилгээний уншлагын танхим | 350/150 Т-594 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 56468-2-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Эрдэм шинжилгээний уншлагын танхим | 350/150 Т-594 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 56468-2-2 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Эрдэм шинжилгээний уншлагын танхим | 350/150 Т-594 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 56468-2-3 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Эрдэм шинжилгээний уншлагын танхим | 350/150 Т-594 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 56468-2-4 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Эрдэм шинжилгээний уншлагын танхим | 350/150 Т-594 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 56468-2-5 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Эрдэм шинжилгээний уншлагын танхим | 350/150 Т-594 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 56468-2-6 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Эрдэм шинжилгээний уншлагын танхим | 350/150 Т-594 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 56468-2-7 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Эрдэм шинжилгээний уншлагын танхим | 350/150 Т-594 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 56468-2-8 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Эрдэм шинжилгээний уншлагын танхим | 350/150 Т-594 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 56468-2-9 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Эрдэм шинжилгээний уншлагын танхим | 350/150 Т-594 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 56468-2-10 |
Total holds: 0
Browsing Удирдлагын академи shelves, Shelving location: Эрдэм шинжилгээний уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
0
There are no comments on this title.