W3Schools

Эд хөрөнгийн эрхийн бүртгэлийн үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ Сонгинохайрхан дүүргийн жишээн дээр Удирдагч С.Зульфикар (Доктор /Ph.D./,дэд проф)

By: Заманбек ТLanguage: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ 2016Edition: 0Description: 62х. зураг, хүснэгтISBN: 0Subject(s): Эд хөрөнгийн эрхийн бүртгэлийн үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа | мэргэжлийн индекс: E04130302 төрийн захиргааны менежмент | удирдахуйн ухааны сургууль | С.Зульфикар | Т.Заманбек | анкетын арга ажиглалтын арга | SPSS 22 регресс | мониторингDDC classification: 333
Contents:
Эд хөрөнгийн бүртгэлийн үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийн түвшинг тодорхойлох, иргэдийн сэтгэл ханамжийн түвшинд нөлөөлж байгаа хүчин зүйлст дүн шинжилгээ хийх
удиртгал, судалгааны асуудал,, асуулт, зорилго, зорилт
судлагдсан байдлын тойм, үйлчилгээний талаарх ойлголт, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн тухай ойлголт, судлах арга зүй, төрийн үйлчилгээний талаарх ойлголт, эд хөрөнгийн эрхийн бүртгэлийн үйлчилгээ, судалгааны үзэл баритлалын хүрээ, судалгааны таамаглал
судалгааны арга зүй, судалгааны өгөгдлийн эх сурвалж, өгөгдөл цуглуулах арга, эх олонлог түүвэр, судалгааны ойлголт түүний хувьсагчууд, судалгааны өгөгдөл шинжлэх арга, хязгаарлалт
судалгааны өгөгдөл боловсруулалт, судалгаанд хамрагдагчдын шинж байдал, нэг ба хоёр хувьсагчийн тархалтын шинжилгээ, хоёр хувьсагчийн хамаарлын шинжилгээ
судалгааны дүгнэлт, санал
List(s) this item appears in: Магистр
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
333 З-25 (Browse shelf (Opens below)) Available 56921-2-1
Total holds: 0

Эд хөрөнгийн бүртгэлийн үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийн түвшинг тодорхойлох, иргэдийн сэтгэл ханамжийн түвшинд нөлөөлж байгаа хүчин зүйлст дүн шинжилгээ хийх

Эд хөрөнгийн бүртгэлийн үйлчилгээний талаарх иргэдийн сэтгэл ханамжийн түвшинг тодорхойлох, иргэдийн сэтгэл ханамжийн түвшинд нөлөөлж байгаа хүчин зүйлст дүн шинжилгээ хийх

удиртгал, судалгааны асуудал,, асуулт, зорилго, зорилт

судлагдсан байдлын тойм, үйлчилгээний талаарх ойлголт, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн тухай ойлголт, судлах арга зүй, төрийн үйлчилгээний талаарх ойлголт, эд хөрөнгийн эрхийн бүртгэлийн үйлчилгээ, судалгааны үзэл баритлалын хүрээ, судалгааны таамаглал

судалгааны арга зүй, судалгааны өгөгдлийн эх сурвалж, өгөгдөл цуглуулах арга, эх олонлог түүвэр, судалгааны ойлголт түүний хувьсагчууд, судалгааны өгөгдөл шинжлэх арга, хязгаарлалт

судалгааны өгөгдөл боловсруулалт, судалгаанд хамрагдагчдын шинж байдал, нэг ба хоёр хувьсагчийн тархалтын шинжилгээ, хоёр хувьсагчийн хамаарлын шинжилгээ

судалгааны дүгнэлт, санал

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha