W3Schools

Төрийн үйлчилгээний цахим машины байршил болон үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх нь /магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил/ Удирдагч Д.Байгал (Доктор /Ph.D./,дэд проф)

By: Өнөржаргал АLanguage: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ 2016Edition: 0Description: 60х. зураг, хүснэгтISBN: 0Subject(s): Төрийн үйлчилгээний цахим машины байршил болон үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх нь | мэргэжлийн индекс: E340200 төрийн удирдлага | удирдахуйн ухааны сургууль | Д.Байгал | А.Өнөржаргал | цахим засаглал | баримт бичиг асуулгын арга | SPSSDDC classification: ДАА 352
Contents:
Иргэдийн ТҮЦ машинаас авч байгаа үйлчилгээ нь байршил үзүүлж байгаа үйлчилгээний төрлөөс хамаарч тэдний сэтгэл ханамжид нөлөөлж байгаа эсэхийг судлах зорилготой.
удиртгал, судалгааны асуудал, асуулт, зорилгл, зорилтууд, цар хүрээ, арга зүй, бүтэц
судлагдсан байдлын тойм, судалгааны өгөгдөл цуглуулах арга, тулгарсан хүндрэл, түүнийг шийдвэрлэсэн байдал,, судалгааны түүвэр бүрдүүлэлт, судалгааны хувьсагч, хэмжих үзүүлэлт
судалгааны өгөгдөл боловсруулалт, ТҮЦ машины байршил иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх байдлын шинжилгээ, ТҮЦ машины үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх байдлын шинжилгээ
судалгааны үр дүн, ТҮЦ машины байршил иргэдийн сэтгэл ханамжийн байдал, ТҮЦ машины үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжийн байдал
дүгнэлт
List(s) this item appears in: төр-диссертац | Магистр
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
352 Ө-83 (Browse shelf (Opens below)) Available 57101-2-1
Total holds: 0

Иргэдийн ТҮЦ машинаас авч байгаа үйлчилгээ нь байршил үзүүлж байгаа үйлчилгээний төрлөөс хамаарч тэдний сэтгэл ханамжид нөлөөлж байгаа эсэхийг судлах зорилготой.

Иргэдийн ТҮЦ машинаас авч байгаа үйлчилгээ нь байршил үзүүлж байгаа үйлчилгээний төрлөөс хамаарч тэдний сэтгэл ханамжид нөлөөлж байгаа эсэхийг судлах зорилготой.

удиртгал, судалгааны асуудал, асуулт, зорилгл, зорилтууд, цар хүрээ, арга зүй, бүтэц

судлагдсан байдлын тойм, судалгааны өгөгдөл цуглуулах арга, тулгарсан хүндрэл, түүнийг шийдвэрлэсэн байдал,, судалгааны түүвэр бүрдүүлэлт, судалгааны хувьсагч, хэмжих үзүүлэлт

судалгааны өгөгдөл боловсруулалт, ТҮЦ машины байршил иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх байдлын шинжилгээ, ТҮЦ машины үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжид нөлөөлөх байдлын шинжилгээ

судалгааны үр дүн, ТҮЦ машины байршил иргэдийн сэтгэл ханамжийн байдал, ТҮЦ машины үйлчилгээний төрөл иргэдийн сэтгэл ханамжийн байдал

дүгнэлт

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha