Маркетингийн судалгаа Я. Отгонсүрэн
Language: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ "Алмазпресс" хэвлэлийн газар 2017Edition: 0Description: 264ISBN: 978-99973-3-988-1 Subject(s): маркетингийн судалгааDDC classification: | 658.82 |Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.82 Б-755 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 57284-1-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.82 Б-755 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 57284-2-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.82 Б-755 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 57284-2-2 |
Энэүү сурах бичгийг гадаадын болон өөрийн орны нэр хүндтэй багш, судлаачдын сүүлийн үеийн бүтээлүүдийг ашиглан бичсэн.Уг сурах бичиг нь 17 бүлэгтэй бөгөөд маркетингийн судалгааны үйл явц, судалгааны арга, арга зүй статистикийн аргачлалуудыг тодорхой жишээнүүдээр тайлбарлаж үзүүлсэн болно.Шинэ зуунд зах зээлийн өрсөлдөөн улам ширүүсч технологи хурдацтай хөгжин, дижитал хэрэглээ өсөн нэмэгдэхийн хирээр хэрэглэгчдийн хандлага, зан төлөв, эрэлт хэрэгцээ амьдралын хэв маяг, өөрчлөгдөж байгаа өнөө үед хэрэглэгчээ байнга судалж байх хэрэгцээ шаардлага улам бүр өсч байна.
0
Энэүү сурах бичгийг гадаадын болон өөрийн орны нэр хүндтэй багш, судлаачдын сүүлийн үеийн бүтээлүүдийг ашиглан бичсэн.Уг сурах бичиг нь 17 бүлэгтэй бөгөөд маркетингийн судалгааны үйл явц, судалгааны арга, арга зүй статистикийн аргачлалуудыг тодорхой жишээнүүдээр тайлбарлаж үзүүлсэн болно.Шинэ зуунд зах зээлийн өрсөлдөөн улам ширүүсч технологи хурдацтай хөгжин, дижитал хэрэглээ өсөн нэмэгдэхийн хирээр хэрэглэгчдийн хандлага, зан төлөв, эрэлт хэрэгцээ амьдралын хэв маяг, өөрчлөгдөж байгаа өнөө үед хэрэглэгчээ байнга судалж байх хэрэгцээ шаардлага улам бүр өсч байна.
There are no comments on this title.