W3Schools

Маркетингийн судалгаа Я. Отгонсүрэн

By: Бурмаа ЛLanguage: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ "Алмазпресс" хэвлэлийн газар 2017Edition: 0Description: 264ISBN: 978-99973-3-988-1 Subject(s): маркетингийн судалгааDDC classification: | 658.82 |
Contents:
0
Summary: Энэүү сурах бичгийг гадаадын болон өөрийн орны нэр хүндтэй багш, судлаачдын сүүлийн үеийн бүтээлүүдийг ашиглан бичсэн.Уг сурах бичиг нь 17 бүлэгтэй бөгөөд маркетингийн судалгааны үйл явц, судалгааны арга, арга зүй статистикийн аргачлалуудыг тодорхой жишээнүүдээр тайлбарлаж үзүүлсэн болно.Шинэ зуунд зах зээлийн өрсөлдөөн улам ширүүсч технологи хурдацтай хөгжин, дижитал хэрэглээ өсөн нэмэгдэхийн хирээр хэрэглэгчдийн хандлага, зан төлөв, эрэлт хэрэгцээ амьдралын хэв маяг, өөрчлөгдөж байгаа өнөө үед хэрэглэгчээ байнга судалж байх хэрэгцээ шаардлага улам бүр өсч байна.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658.82 Б-755 (Browse shelf (Opens below)) Available 57284-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658.82 Б-755 (Browse shelf (Opens below)) Available 57284-2-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658.82 Б-755 (Browse shelf (Opens below)) Available 57284-2-2
Total holds: 0

Энэүү сурах бичгийг гадаадын болон өөрийн орны нэр хүндтэй багш, судлаачдын сүүлийн үеийн бүтээлүүдийг ашиглан бичсэн.Уг сурах бичиг нь 17 бүлэгтэй бөгөөд маркетингийн судалгааны үйл явц, судалгааны арга, арга зүй статистикийн аргачлалуудыг тодорхой жишээнүүдээр тайлбарлаж үзүүлсэн болно.Шинэ зуунд зах зээлийн өрсөлдөөн улам ширүүсч технологи хурдацтай хөгжин, дижитал хэрэглээ өсөн нэмэгдэхийн хирээр хэрэглэгчдийн хандлага, зан төлөв, эрэлт хэрэгцээ амьдралын хэв маяг, өөрчлөгдөж байгаа өнөө үед хэрэглэгчээ байнга судалж байх хэрэгцээ шаардлага улам бүр өсч байна.

0

Энэүү сурах бичгийг гадаадын болон өөрийн орны нэр хүндтэй багш, судлаачдын сүүлийн үеийн бүтээлүүдийг ашиглан бичсэн.Уг сурах бичиг нь 17 бүлэгтэй бөгөөд маркетингийн судалгааны үйл явц, судалгааны арга, арга зүй статистикийн аргачлалуудыг тодорхой жишээнүүдээр тайлбарлаж үзүүлсэн болно.Шинэ зуунд зах зээлийн өрсөлдөөн улам ширүүсч технологи хурдацтай хөгжин, дижитал хэрэглээ өсөн нэмэгдэхийн хирээр хэрэглэгчдийн хандлага, зан төлөв, эрэлт хэрэгцээ амьдралын хэв маяг, өөрчлөгдөж байгаа өнөө үед хэрэглэгчээ байнга судалж байх хэрэгцээ шаардлага улам бүр өсч байна.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha