Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг: судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт Батнасан Н.
Language: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ "Адмон принт"ХХК 2015Edition: 4Description: 346ISBN: 978-99962-1-417-2 Subject(s): байгууллагын маркетингийн мөн чанарDDC classification: | 659.2 |Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 659.2 О-535 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 57604-1-1 |
Номын зохиогч Я.Отгонсүрэн байгууллагын зах зээлийн харилцааны маркетингийн нэгэн онцлогтой чухал чиглэлийг сонирхон судалж дотоод, гадаадын олон эрдэмтдийн бүтээл, туурвил, манай орны бизнесийн өнөөгийн практик амьдралын тулгамдсан асуудлуудыг судалсны үндсэн дээр "Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг" сурах бичгийн засаж найруулсан 4 дэхь хэвлэлтийг та бүхэнд хүргэж байна.
0
Номын зохиогч Я.Отгонсүрэн байгууллагын зах зээлийн харилцааны маркетингийн нэгэн онцлогтой чухал чиглэлийг сонирхон судалж дотоод, гадаадын олон эрдэмтдийн бүтээл, туурвил, манай орны бизнесийн өнөөгийн практик амьдралын тулгамдсан асуудлуудыг судалсны үндсэн дээр "Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг" сурах бичгийн засаж найруулсан 4 дэхь хэвлэлтийг та бүхэнд хүргэж байна.
There are no comments on this title.