W3Schools

Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг: судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт Батнасан Н.

By: Отгонсүрэн ЯLanguage: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ "Адмон принт"ХХК 2015Edition: 4Description: 346ISBN: 978-99962-1-417-2 Subject(s): байгууллагын маркетингийн мөн чанарDDC classification: | 659.2 |
Contents:
0
Summary: Номын зохиогч Я.Отгонсүрэн байгууллагын зах зээлийн харилцааны маркетингийн нэгэн онцлогтой чухал чиглэлийг сонирхон судалж дотоод, гадаадын олон эрдэмтдийн бүтээл, туурвил, манай орны бизнесийн өнөөгийн практик амьдралын тулгамдсан асуудлуудыг судалсны үндсэн дээр "Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг" сурах бичгийн засаж найруулсан 4 дэхь хэвлэлтийг та бүхэнд хүргэж байна.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
659.2 О-535 (Browse shelf (Opens below)) Available 57604-1-1
Total holds: 0

Номын зохиогч Я.Отгонсүрэн байгууллагын зах зээлийн харилцааны маркетингийн нэгэн онцлогтой чухал чиглэлийг сонирхон судалж дотоод, гадаадын олон эрдэмтдийн бүтээл, туурвил, манай орны бизнесийн өнөөгийн практик амьдралын тулгамдсан асуудлуудыг судалсны үндсэн дээр "Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг" сурах бичгийн засаж найруулсан 4 дэхь хэвлэлтийг та бүхэнд хүргэж байна.

0

Номын зохиогч Я.Отгонсүрэн байгууллагын зах зээлийн харилцааны маркетингийн нэгэн онцлогтой чухал чиглэлийг сонирхон судалж дотоод, гадаадын олон эрдэмтдийн бүтээл, туурвил, манай орны бизнесийн өнөөгийн практик амьдралын тулгамдсан асуудлуудыг судалсны үндсэн дээр "Байгууллага хоорондын харилцааны маркетинг" сурах бичгийн засаж найруулсан 4 дэхь хэвлэлтийг та бүхэнд хүргэж байна.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha