W3Schools

Даяарчлалын үзэл санаа ба брэндийг сурталчлах

By: Наранчимэг МLanguage: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ "Артсофт" хэвлэлийн компани 2016Edition: 0Description: 82ISBN: 0Subject(s): даяарчлалын үзэл санааDDC classification: | 659 |
Contents:
0
Summary: Энэхүү номондоо брэнд бүтээгдэхүүнийг сэтгүүл зүйн талаас судалснаараа брэнд рекламын өнөөгийн байдалд дүн шинжилгээ хийх, брэнд бүтээгдэхүүн хэрхэн яаж ямар арга замаар олон нийтэд нөлөөлж буй эсэхийг тодорхойлох, брэнд бүтээгдэхүүний реклам сурталчилгааны өнөөгийн байдал, тулгмдсан асуудлыг илрүүлэн гаргаж ирэхийг зорьсон явдал юм.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
659 Н-294 (Browse shelf (Opens below)) Available 57633-1-1
Total holds: 0

Энэхүү номондоо брэнд бүтээгдэхүүнийг сэтгүүл зүйн талаас судалснаараа брэнд рекламын өнөөгийн байдалд дүн шинжилгээ хийх, брэнд бүтээгдэхүүн хэрхэн яаж ямар арга замаар олон нийтэд нөлөөлж буй эсэхийг тодорхойлох, брэнд бүтээгдэхүүний реклам сурталчилгааны өнөөгийн байдал, тулгмдсан асуудлыг илрүүлэн гаргаж ирэхийг зорьсон явдал юм.

0

Энэхүү номондоо брэнд бүтээгдэхүүнийг сэтгүүл зүйн талаас судалснаараа брэнд рекламын өнөөгийн байдалд дүн шинжилгээ хийх, брэнд бүтээгдэхүүн хэрхэн яаж ямар арга замаар олон нийтэд нөлөөлж буй эсэхийг тодорхойлох, брэнд бүтээгдэхүүний реклам сурталчилгааны өнөөгийн байдал, тулгмдсан асуудлыг илрүүлэн гаргаж ирэхийг зорьсон явдал юм.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha