W3Schools

Монгол улсын төрийн байгуулал дахь засаглалын институтын талаарх судалгаа Ганболд Ц.

Language: Монгол Series: ; 0Publication details: УБ Мөнхийн үсэг ХХК 2018Edition: 0Description: 165ISBN: 0Subject(s): Конрад-Аденауэр санDDC classification: | 351 |
Contents:
0
Summary: Уг судалгааг Конрад-Аденауэр Сан Му-ын их сургууль хамтран таван судлаачийг сонгон шалгаруулж, бодлогын зөвлөмжийг гаргасан байна.Энэ судалгаа МУ-ын төрийн байгуулал дахь институтиуд тэдгээрийн харилцан хамаарлын тухай асуудал буюу УИХ, Ерөнхийлөгчийн интитуц, ЗГ, Шүүх засаглалын одоогийн байдал, түүнийг цаашид боловсронгуй болгох ямар арга зам байгааг судалж, дүгнэснээрээ онцлог.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
351 М.691 (Browse shelf (Opens below)) Available 57895-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
351 М.691 (Browse shelf (Opens below)) Available 57895-2-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
351 М.691 (Browse shelf (Opens below)) Available 57895-2-2
Total holds: 0

Уг судалгааг Конрад-Аденауэр Сан Му-ын их сургууль хамтран таван судлаачийг сонгон шалгаруулж, бодлогын зөвлөмжийг гаргасан байна.Энэ судалгаа МУ-ын төрийн байгуулал дахь институтиуд тэдгээрийн харилцан хамаарлын тухай асуудал буюу УИХ, Ерөнхийлөгчийн интитуц, ЗГ, Шүүх засаглалын одоогийн байдал, түүнийг цаашид боловсронгуй болгох ямар арга зам байгааг судалж, дүгнэснээрээ онцлог.

0

Уг судалгааг Конрад-Аденауэр Сан Му-ын их сургууль хамтран таван судлаачийг сонгон шалгаруулж, бодлогын зөвлөмжийг гаргасан байна.Энэ судалгаа МУ-ын төрийн байгуулал дахь институтиуд тэдгээрийн харилцан хамаарлын тухай асуудал буюу УИХ, Ерөнхийлөгчийн интитуц, ЗГ, Шүүх засаглалын одоогийн байдал, түүнийг цаашид боловсронгуй болгох ямар арга зам байгааг судалж, дүгнэснээрээ онцлог.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha