W3Schools

Парламентын засаглалын үндсэн шинж нийтлэг жишиг: нийтлэг жишиг, монголын онцлог Судалгааны багийн ахлагч. Ч.Энхбаатар, Судлаачид. С.Зулпхар, П.Амаржаргал, Р.Мухийт, Б.Алтанхорол Удирдлагын академийн судалгааны тайлан

By: Удирдлагын академиLanguage: Монгол Series: ; 8Publication details: Улаанбаатар Мөнхийн үсэг ХХК 2018Edition: 0Description: 104хISBN: 0Subject(s): Ч.Энхбаатар | С.Зулпхар | П.Амаржаргал | Р.Мухийт | Б.Алтанхорол | судалгааны тайланDDC classification: 328 Online resources: Click here to access online
Contents:
Засгийн газрыг байгуулах, огцруулах, улсын их хурлыг тараах, төрийн тэргүүнээс парламент болон ерөнхий сайдтай харилцах журмууд нь Үндсэн хуулийн эрх зүйн зохицуулалтын цөм асуудлын нэг байдаг. Монгол улс парламентын засаглал бүхий төрийн удирдлагын хэлбэрийг эргэлт буцалтгүй сонгсосон билээ. Нийтийн жишгээр парламентын бүгд найрамдах улсад хууль тогтоох болон гүйцэтгэх эрх мэдлийг хэрэгжүүлэгч байгууллагын хооронд онцгой харилцаа тогтдог бөгөөд олон орны туршлагаас харахад эдгээр байгууллагууд өөр хоорондоо нэгдмэл нягт, харилцан шүтэлцээтэй байж гэмээнэ төрийн үйл ажиллагаа хэвийн явагддаг байна. Сэдвийн судлагдсан байдал
Монгол улс төрийн удирдлагын хэлбэрийг сонгосон түүхэн үйл явц
Парламентын бүгд найрамдах улс дахь парламент, засгийн газар, төрийн тэргүүний үйл ажиллагааны харилцан хамаарлын үндсэн хуулийн зохицуулалтын шинжилгээ
Монгол улс дахь парламент ба засгийн газрын хоорондын харилцаа, нийтлэг жишгээс ялгагдах онцлог
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлага
328 П.18 (Browse shelf (Opens below)) Available 57964-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлага
328 П.18 (Browse shelf (Opens below)) Available 57964-1-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлага
328 П.18 (Browse shelf (Opens below)) Available 57964-1-3
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
328 П.18 (Browse shelf (Opens below)) Available 57964-2-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
328 П.18 (Browse shelf (Opens below)) Available 57964-2-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
328 П.18 (Browse shelf (Opens below)) Available 57964-2-3
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
328 П.18 (Browse shelf (Opens below)) Available 57964-2-4
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
328 П.18 (Browse shelf (Opens below)) Available 57964-2-5
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
328 П.18 (Browse shelf (Opens below)) Available 57964-2-6
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
328 П.18 (Browse shelf (Opens below)) Available 57964-2-7
Total holds: 0

Засгийн газрыг байгуулах, огцруулах, улсын их хурлыг тараах, төрийн тэргүүнээс парламент болон ерөнхий сайдтай харилцах журмууд нь Үндсэн хуулийн эрх зүйн зохицуулалтын цөм асуудлын нэг байдаг. Монгол улс парламентын засаглал бүхий төрийн удирдлагын хэлбэрийг эргэлт буцалтгүй сонгсосон билээ. Нийтийн жишгээр парламентын бүгд найрамдах улсад хууль тогтоох болон гүйцэтгэх эрх мэдлийг хэрэгжүүлэгч байгууллагын хооронд онцгой харилцаа тогтдог бөгөөд олон орны туршлагаас харахад эдгээр байгууллагууд өөр хоорондоо нэгдмэл нягт, харилцан шүтэлцээтэй байж гэмээнэ төрийн үйл ажиллагаа хэвийн явагддаг байна.

Засгийн газрыг байгуулах, огцруулах, улсын их хурлыг тараах, төрийн тэргүүнээс парламент болон ерөнхий сайдтай харилцах журмууд нь Үндсэн хуулийн эрх зүйн зохицуулалтын цөм асуудлын нэг байдаг. Монгол улс парламентын засаглал бүхий төрийн удирдлагын хэлбэрийг эргэлт буцалтгүй сонгсосон билээ. Нийтийн жишгээр парламентын бүгд найрамдах улсад хууль тогтоох болон гүйцэтгэх эрх мэдлийг хэрэгжүүлэгч байгууллагын хооронд онцгой харилцаа тогтдог бөгөөд олон орны туршлагаас харахад эдгээр байгууллагууд өөр хоорондоо нэгдмэл нягт, харилцан шүтэлцээтэй байж гэмээнэ төрийн үйл ажиллагаа хэвийн явагддаг байна. Сэдвийн судлагдсан байдал

Монгол улс төрийн удирдлагын хэлбэрийг сонгосон түүхэн үйл явц

Парламентын бүгд найрамдах улс дахь парламент, засгийн газар, төрийн тэргүүний үйл ажиллагааны харилцан хамаарлын үндсэн хуулийн зохицуулалтын шинжилгээ

Монгол улс дахь парламент ба засгийн газрын хоорондын харилцаа, нийтлэг жишгээс ялгагдах онцлог

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha