W3Schools

Монгол төрийн эдийн засгийн бодлого: сорилт, сургамж, асуудал 1911-2018 Зохиогч:Л. Ариунаа, Б.Ариунтуул, Б.Аюуш, Н. Баярсайхан, Б.Баясгалан, Н.Бурмаа, Б. Ганзориг, В.Данаасүрэн, Д.Долгорсүрэн, С.Жаргалсайхан, Б.Намсрай, Л.Отгонтуяа, Ш. Оюунцэцэг [7]

By: Ариунаа, Л. Лхагвадорж, 1966- [Зохиогч]Contributor(s): Ариунтуул, Б. Базаррагчаа, 1977- [Зохиогч] | Аюуш, Б [Зохиогч]Language: Монгол Series: ; 0Publisher: Улаанбаатар Мөнхийн үсэг ХХК 2019Edition: анхны хэвлэлDescription: 469 хуудастай график, хүснэгт, зурагтайContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 978-99978-68-83-1 Subject(s): эдийн засгийн бодлого макро эдийн засагDDC classification: 330
Contents:
Эдийн засгийн тогтолцооны түүхэн хөгжлийн тойм Макро эдийн засгийн бодлого Эдийн засгийн бүтэц, хөгжлийн бодлого Эдийн засгийн дэг журмын бодлого
Summary: Удирдлагын академийн эдийн засаг санхүүгийн тэнхимийн 70 жилийн ойд зориулав
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 5.0 (2 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
330 М.692 (Browse shelf (Opens below)) Checked out 04/25/2024 58159-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
330 Ðœ.692 (Browse shelf (Opens below)) Гэрээр олгохгүй 58159-2-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
330 М.692 (Browse shelf (Opens below)) Checked out 04/27/2024 58159-2-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
330 М.692 (Browse shelf (Opens below)) Available 58159-2-3
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
330 М.692 (Browse shelf (Opens below)) Checked out 04/06/2021 58159-2-4
Total holds: 0

Эдийн засгийн тогтолцооны түүхэн хөгжлийн тойм Макро эдийн засгийн бодлого Эдийн засгийн бүтэц, хөгжлийн бодлого Эдийн засгийн дэг журмын бодлого

Удирдлагын академийн эдийн засаг санхүүгийн тэнхимийн 70 жилийн ойд зориулав

(Кирил)

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha