Сонгуулийн кампанийн коммуникаци Редактор: Ц.Ганболд ; хэвлэлийн дизайнер: Г.Ганчимэг.
Language: Монгол Series: ; 0Publication details: Улаанбаатар: "SPR" хэвлэлийн газар 2018Edition: 0Description: 200х. зурагтай, графиктайISBN: 9789997838452 Subject(s): Сонгуулийн кампанийн коммуникаци | сонгуульDDC classification: ДАА 324.6Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 324.6 Ðœ.816 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 58261-1-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 324.6 Ðœ.816 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 58261-2-1 |
Номзүй.-Х.182
Сонгуулийн кампанийн коммуникацийн онол арга зүй
Сонгуулийн кампанийн коммуникаци улс төрийн коммуникацийн бүрдэл болох нь
Сонгуулийн кампанийн коммуникацийг судлах арга зүйн асуудал
Дэлхийн улс орнууд дахь сонгуулийн кампанийн коммуникацийн нийтлэг ба ялгаатай шинэ
Монгол дахь сонгуулийн кампанийн коммуникаци
Монгол улсын сонгуулийн кампанийн коммуникацийн уламжлал, тодорхойлогч хүчин зүйлс
Монгол улс дахь сонгуулийн кампанийн коммуникацийн шинж, онцлог
Монгол улс дахь сонгуулийн кампанийн коммуникацийг боловсронгуй болгох нь
Судалгааны ажлын англи хэл дээрх хураангуй
Сонгуулийн кампанийн коммуникацийг судалснаар улс төрийн намуудын төлөвшил, сонгогчдын зан үйл, улс төрийн соёл, улс төрийн коммуникацийн чиг хандлага зэрэг асуудлыг илрүүлэн гаргах боломжтой билээ.Тийм учраас энэхүү судалгааны ажилд Монголын сонгуулийн кампанийн коммуникацийг 2008 оны УИх-ын болон орон нутгийн сонгуулийн жишээн дээр авч үзлээ.
There are no comments on this title.