W3Schools

Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал Редактор: Ш.Батсүх, Д.Батхуяг, Б.Мөнхболор; Хэвлэлийн эх бэлтгэсэн :С.Амарзаяа ; Техникийн редактор : Д.Алтанчимэг, Н. Ариунтунгалаг.

By: Батсайхан БContributor(s): М.ДэлгэржавLanguage: Монгол Publication details: Улаанбаатар : "Соёмбо принтинг" хэвлэлийн үйлдвэр 2016Description: 435 хуудастай. зурагтай, хүснэгт, бүдүүвчISBN: 9789996275654Other title: Advertising psycnologySubject(s): сэтгэл судлал | зар сурталчилгааDDC classification: 150
Contents:
Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал шинжлэх ухааны салбар болох нь
Зар сурталчилгаа, түүний төрөл, хэлбэр
Зар сурталчилгааны хэлбэр ба агуулгын сэтгэл зүйн үндэс
Зар сурталчилгаа сэтгэл зүйн нөлөөлөл үзүүлэх хэрэгсэл болох нь
Зар сурталчилгаанд сэтгэцийн процессуудын үүрэг
Зар сурталчилгаанд анхаарал, ой тогтоолтын үүрэг
Зар сурталчилгаанд сэтгэхүй, хэл яриа, зохион бодохуйн үүрэг
Маркетингийн зар сурталчилгааны сэтгэл зүй
Бүлгийн сэтгэл зүй болон ухуулга сурталчилгаа
Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн зар сурталчилгааны төрлүүд
Нийгмийн ба улс төрийн сурталчилгааны онцлог
Өөрийгөө сурталчлах сэтгэл зүй
Гэр бүлийн болон хүүхдийн барааны сурталчилгаа
Хэрэглэгч ба худалдан авагчийн сэтгэл зүй
Зар сурталчилгааны байгууллагын сэтгэл зүй
Summary: Хэрэглэгчийн шаардлага, хэрэгцээ, хүлээлтийг судалж, бараа, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар мэдээллийг сэтгэл зүйн үндэстэй боловсруулдаг хэрэглээний сэтгэл судлалын салбарыг зар сурталчилгааны сэтгэл судлал хэмээнэ.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
150 Б34 (Browse shelf (Opens below)) 21878 Available M21878
Total holds: 0

Зар сурталчилгааны сэтгэл судлал шинжлэх ухааны салбар болох нь

Зар сурталчилгаа, түүний төрөл, хэлбэр

Зар сурталчилгааны хэлбэр ба агуулгын сэтгэл зүйн үндэс

Зар сурталчилгаа сэтгэл зүйн нөлөөлөл үзүүлэх хэрэгсэл болох нь

Зар сурталчилгаанд сэтгэцийн процессуудын үүрэг

Зар сурталчилгаанд анхаарал, ой тогтоолтын үүрэг

Зар сурталчилгаанд сэтгэхүй, хэл яриа, зохион бодохуйн үүрэг

Маркетингийн зар сурталчилгааны сэтгэл зүй

Бүлгийн сэтгэл зүй болон ухуулга сурталчилгаа

Олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн зар сурталчилгааны төрлүүд

Нийгмийн ба улс төрийн сурталчилгааны онцлог

Өөрийгөө сурталчлах сэтгэл зүй

Гэр бүлийн болон хүүхдийн барааны сурталчилгаа

Хэрэглэгч ба худалдан авагчийн сэтгэл зүй

Зар сурталчилгааны байгууллагын сэтгэл зүй

Хэрэглэгчийн шаардлага, хэрэгцээ, хүлээлтийг судалж, бараа, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар мэдээллийг сэтгэл зүйн үндэстэй боловсруулдаг хэрэглээний сэтгэл судлалын салбарыг зар сурталчилгааны сэтгэл судлал хэмээнэ.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha