W3Schools

Боловсрол судлал сэтгүүл 2021 он №1-5 (169-173) Сэтгүүлийн эрхлэгч: Н.Бэгз; орлогч эрхлэгч: С.Санжаабадам.

Language: Монгол Publication details: Улаанбаатар: "Соёмбо принтинг" хэвлэлийн үйлдвэрт хэвлэв. 2021Description: хүснэгт, зураг, графикSubject(s): боловсрол судлал | боловсролын бодлого | боловсролын сэтгэл судлал | хүүхдийн хөгжилDDC classification: 370 050 517
Contents:
Наранзул,Г., Өлзийсайхан,Г. Түүхэн тогтолцооны арга зүйд түлгуурласан багш бодлогын судалгаа
Гантуяа, П. Дацангийн сургалтын бүтэц, чиглэл
Итгэл,М. Дээд боловсролын сургалт хариуцсан мэргэжтний компетенцийн загвар
Мягмаржав,У. Бүгд Найрамдах Солонгос Улсын "Бага боловсролын багш" бэлтгэх хөтөлбөрийн онцлог
Нацагдорж, Б. Багшийн ажлын байран дахь мэргэжлийн үйл ажиллагааны өнөөгийн байдлыг судалсан судалгааны дүн
Солонго,Б.Тайлерийн зарчим ба суурь боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн шинэчлэл
Батдэлгэр,Ж., Туяа,Л. Үйлийн судалгааны төлөвлөлт, зохион байгуулалтын хэлбэрийг туршсан нэгэн хувилбар
Баяр,Д. Боловсролын багц хуулийн хэлэлцэгдэж буй төсөл, түүнд нэмж оруулах зарим санал
Орчлон,Ж. Таван настай хүүхдийн сургуульд бэлтгэсэн байдлын судалгаа (Монгол, Өвөр монгол хүүхдийн жишээн дээр)
Эрдэнэтуяа,Д. "Оюутан-багш бага боловсролын багц хэрэглэгдэхүүн боловсруулах чадвар эзэмших нь" сэдвээр үйлийн явцдаа суралцахуйг туршсан нь
Латви улсын боловсролын тогтолцоо
Энхзул,Б., Сяньжүн, Ли. Сурах сэдэл тэмүүлэл болон сурах бичиг, суралцагчдын хэл сурах арга барилд нөлөөлөх нь
Нарантуяа,М. Хиймэл оюун ухаан ба боловсрол: хандлагын судалгааны үр дүн
Энхбаяр,Б. Өсвөр насны хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжлийн онцлогийг судалсан үр дүнгээс (Улаанбаатарын жишээн дээр)
Галбадрах,Ж. Сургууль удирдахад суралцахуй
Энхтуяа,Б., Шинэцэцэг,Т. тусгайхэрэгцээт боловсролын багшид тулгамдаж буй зарим асуудал
Мөнхцоож,Х. Бие даан тасралтгүй суралцах арга зүйг цахилгаан инженерийн сургалтад хэрэглэх нь
Нарантуяа,Т., Хоёрмөнцаст-Алтай,А. Сурагчдын үндэсний бичиг хичээлд хандах хандлагыг судалсан үр дүн (УБ хотын ЕБ-ын сургуулиудын жишээн дээр)
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Наранзул,Г., Өлзийсайхан,Г. Түүхэн тогтолцооны арга зүйд түлгуурласан багш бодлогын судалгаа

Гантуяа, П. Дацангийн сургалтын бүтэц, чиглэл

Итгэл,М. Дээд боловсролын сургалт хариуцсан мэргэжтний компетенцийн загвар

Мягмаржав,У. Бүгд Найрамдах Солонгос Улсын "Бага боловсролын багш" бэлтгэх хөтөлбөрийн онцлог

Нацагдорж, Б. Багшийн ажлын байран дахь мэргэжлийн үйл ажиллагааны өнөөгийн байдлыг судалсан судалгааны дүн

Солонго,Б.Тайлерийн зарчим ба суурь боловсролын сургалтын хөтөлбөрийн шинэчлэл

Батдэлгэр,Ж., Туяа,Л. Үйлийн судалгааны төлөвлөлт, зохион байгуулалтын хэлбэрийг туршсан нэгэн хувилбар

Баяр,Д. Боловсролын багц хуулийн хэлэлцэгдэж буй төсөл, түүнд нэмж оруулах зарим санал

Орчлон,Ж. Таван настай хүүхдийн сургуульд бэлтгэсэн байдлын судалгаа (Монгол, Өвөр монгол хүүхдийн жишээн дээр)

Эрдэнэтуяа,Д. "Оюутан-багш бага боловсролын багц хэрэглэгдэхүүн боловсруулах чадвар эзэмших нь" сэдвээр үйлийн явцдаа суралцахуйг туршсан нь

Латви улсын боловсролын тогтолцоо

Энхзул,Б., Сяньжүн, Ли. Сурах сэдэл тэмүүлэл болон сурах бичиг, суралцагчдын хэл сурах арга барилд нөлөөлөх нь

Нарантуяа,М. Хиймэл оюун ухаан ба боловсрол: хандлагын судалгааны үр дүн

Энхбаяр,Б. Өсвөр насны хүүхдийн сэтгэхүйн хөгжлийн онцлогийг судалсан үр дүнгээс (Улаанбаатарын жишээн дээр)

Галбадрах,Ж. Сургууль удирдахад суралцахуй

Энхтуяа,Б., Шинэцэцэг,Т. тусгайхэрэгцээт боловсролын багшид тулгамдаж буй зарим асуудал

Мөнхцоож,Х. Бие даан тасралтгүй суралцах арга зүйг цахилгаан инженерийн сургалтад хэрэглэх нь

Нарантуяа,Т., Хоёрмөнцаст-Алтай,А. Сурагчдын үндэсний бичиг хичээлд хандах хандлагыг судалсан үр дүн (УБ хотын ЕБ-ын сургуулиудын жишээн дээр)

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha