W3Schools

Ёсs surtakhuuny bolovsrold kholbogdokh zarim asuudal /

Ёс суртахууны боловсролд холбогдох зарим асуудал / Редактор: Р. Дарьхүү, О.Хатанболд

By: Монгол улсын шинжлэх ухааны академиContributor(s): Дарьхүү, Р [Редактор] | Хатанболд., О [Редактор] | Философийн хүрээлэн [Эрхэлсэн байгуулга]Language: Монгол Publisher: Улаанбаатар "Соёмбо принтинг" ХХК 2022Description: 182 хуудастай хүснэгт, график 20смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789919955663Subject(s): Ёс суртахуун Ёс суртахууны боловсрол Судалгааны товхимолDDC classification: 170
Contents:
Ц. Жаргал, Ё. Ундрал Судалгааны арга зүй, аргачлал -- Р. Дарьхүү, М. Золзаяа Монгол Улс дахь ёс суртахууны боловсролын өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудал -- О. Хатанболд Ерөнхий боловсролын сургуульд ёс суртахууны боловсрол олгож буй байдал, хэрэгцээ ба хэлбэр -- Д. Оюунгэрэл Ёс суртахууны боловсролын үнэ цэн -- Ц. Жаргал, Ё. Ундрал Сурагчдын ёс суртахууны төлөвшилд нөлөөлж буй хүчин зүйлс -- А. Хишигдаваа Дээд боловсролын салбар дахь ёс зүйн асуудал -- М. Долгорсүрэн Хавсралт 1. Өнөөгийн монголын нийгмийн ёс суртахууны төлөв байдлын талаарх эрдэмтдийн сана бодол -- С.Нарангэрэл Хавсралт 2. Монголчуудын ёс суртахуун-эрх зүйн үндэсний хөтөлбөрийн төсөл --
Summary: Шинжлэх Ухааны Академийн Философийн хүрээлэнгийн Улс төр, эрх зүйн салбараас “Монголчуудын ёс суртахуун-эрх зүйн хөгжлийг хангах үндэсний хөтөлбөр боловсруулж, хэрэгжүүлэх шаардлагыг иж бүрэн тодорхойлох нь” сэдэвт суурь судалгааны төслийн ажлыг 2017-2019 онд хэрэгжүүлсэн юм. Эл төслийн хүрээнд “Ёс суртахууны боловсрол” сэдэвт судалгааг ЕБС-ийн багш нарын дунд зохион байгуулж, тус судалгааны үр дүн болон энэ сэдэвт холбогдох зарим судлаачийн өгүүллийг эмхэтгэн хэвлүүлж буй билээ. Энэхүү товхимлыг БСШУЯ-ны захиалгаар Монгол Улсын Шинжлэх Ухааны Академийн Философийн хүрээлэнгийн Улс төр, эрх зүйн салбарт 2019-2022 онд хэрэгжүүлсэн “Евразийн түншлэлийн нөхцөл байдал дахь Монгол, Оросын соёл иргэншил хоорондын харилцан үйлчлэл” сэдэвт гадаадтай хамтарсан төслийн хүрээнд бэлтгэж нийтийн хүртээл болгож байна.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)

Номзүйтэй

Ц. Жаргал, Ё. Ундрал Судалгааны арга зүй, аргачлал -- Р. Дарьхүү, М. Золзаяа Монгол Улс дахь ёс суртахууны боловсролын өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудал -- О. Хатанболд Ерөнхий боловсролын сургуульд ёс суртахууны боловсрол олгож буй байдал, хэрэгцээ ба хэлбэр -- Д. Оюунгэрэл Ёс суртахууны боловсролын үнэ цэн -- Ц. Жаргал, Ё. Ундрал Сурагчдын ёс суртахууны төлөвшилд нөлөөлж буй хүчин зүйлс -- А. Хишигдаваа Дээд боловсролын салбар дахь ёс зүйн асуудал -- М. Долгорсүрэн Хавсралт 1. Өнөөгийн монголын нийгмийн ёс суртахууны төлөв байдлын талаарх эрдэмтдийн сана бодол -- С.Нарангэрэл Хавсралт 2. Монголчуудын ёс суртахуун-эрх зүйн үндэсний хөтөлбөрийн төсөл --

Шинжлэх Ухааны Академийн Философийн хүрээлэнгийн Улс төр, эрх зүйн салбараас “Монголчуудын ёс суртахуун-эрх зүйн хөгжлийг хангах үндэсний хөтөлбөр боловсруулж, хэрэгжүүлэх шаардлагыг иж бүрэн тодорхойлох нь” сэдэвт суурь судалгааны төслийн ажлыг 2017-2019 онд хэрэгжүүлсэн юм. Эл төслийн хүрээнд “Ёс суртахууны боловсрол” сэдэвт судалгааг ЕБС-ийн багш нарын дунд зохион байгуулж, тус судалгааны үр дүн болон энэ сэдэвт холбогдох зарим судлаачийн өгүүллийг эмхэтгэн хэвлүүлж буй билээ. Энэхүү товхимлыг БСШУЯ-ны захиалгаар Монгол Улсын Шинжлэх Ухааны Академийн Философийн хүрээлэнгийн Улс төр, эрх зүйн салбарт 2019-2022 онд хэрэгжүүлсэн “Евразийн түншлэлийн нөхцөл байдал дахь Монгол, Оросын соёл иргэншил хоорондын харилцан үйлчлэл” сэдэвт гадаадтай хамтарсан төслийн хүрээнд бэлтгэж нийтийн хүртээл болгож байна.

(Кирил)

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha