W3Schools

Монголын боловсрол судлал: Хянасан: С.Санжаабадам, Философи- түүхийн шинжилгээ /

By: Бэгз, НContributor(s): Санжаадамба С. ХянасанLanguage: Монгол Original language: Mongolian Publication details: Улаанбаатар Соёмбо принтинг ХХК 2023Description: 280 хуудастай хүснэгт 24смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789919002503Subject(s): Боловсрол | Монголын боловсролDDC classification: 370
Contents:
Энэхүү нэг сэдэвт бүтээлд 1990-ээд оны эхэнд БНМАУ-д боловсрол судлал гэх шинжлэх ухааны нэгэн шинэ дэг сургууль бий болж хөгжсөөр өнөөг хүрч ирэхдээ монголын нийгмийг төрүүлж, төлөвшүүлж, хөгжүүлдэг оюун санааны үйлдвэрлэлийнх нь суурь болсон боловсролын институцийн хэрэгцээ, шаардлага, зорилго, үйл ажиллагааны явц, үр дүнг олон шинжлэх ухааны уулзварт шинжлэн судалдаг шинжлэх ухааны бие даасан шинэ чиглэл болон төлөвшсөн онцлог, түүний хөгжлийн цаашдын хандлагыг философи- түүхийн шинжилгээний аргаар харуулж байгаа болно. Гадаад орнуудын боловсрол судлал, үүсэл, хөгжил -- Монголын боловсролын судалгааны эх сурвалж, түүхчлэлийн үе шат -- Монгол улсын боловсрол судлалын шинэ тогтоцооны үүсэл, хөгжил Монголын боловсрол судлалын цаашдын төлөв --
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 2.0 (1 votes)
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
370 Б922 (Browse shelf (Opens below)) 22558 Available M22558
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
370 Б922 (Browse shelf (Opens below)) 22559 Available M22559
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
370 Б922 (Browse shelf (Opens below)) 22560 Available M22560
Total holds: 0

Ном зүй ( хуудас 217 )

Энэхүү нэг сэдэвт бүтээлд 1990-ээд оны эхэнд БНМАУ-д боловсрол судлал гэх шинжлэх ухааны нэгэн шинэ дэг сургууль бий болж хөгжсөөр өнөөг хүрч ирэхдээ монголын нийгмийг төрүүлж, төлөвшүүлж, хөгжүүлдэг оюун санааны үйлдвэрлэлийнх нь суурь болсон боловсролын институцийн хэрэгцээ, шаардлага, зорилго, үйл ажиллагааны явц, үр дүнг олон шинжлэх ухааны уулзварт шинжлэн судалдаг шинжлэх ухааны бие даасан шинэ чиглэл болон төлөвшсөн онцлог, түүний хөгжлийн цаашдын хандлагыг философи- түүхийн шинжилгээний аргаар харуулж байгаа болно. Гадаад орнуудын боловсрол судлал, үүсэл, хөгжил -- Монголын боловсролын судалгааны эх сурвалж, түүхчлэлийн үе шат -- Монгол улсын боловсрол судлалын шинэ тогтоцооны үүсэл, хөгжил Монголын боловсрол судлалын цаашдын төлөв --

(Кирил)

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha