W3Schools

Боловсролын менежмент, технологи, манлайлал Боловсрол, шинжлэх ухааны газрын удирдлага, мэргэжилтнүүдийг чадавхжуулах сургалтын гарын авлага

By: Жаргал Г. доктор (Ph.D) | Боловсролын ерөнхий газарContributor(s): Н.Сэлэнгэ. доктор (Ph.D), О.Отгонтуяа. доктор (Ph.D)Language: Монгол Publication details: Улаанбаатар хот "Арилдал"ХХК-ийн хэвлэх үйлдвэр 2022-2023Description: 296 хуудастай зураг, схем, хүснэгттэй 25смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789919002893Subject(s): боловсролын менежмент | боловсролын манлайлал | боловсролDDC classification: 370
Contents:
А. Боловсролын менежмент -- А1. Боловсролын менежментийн орчин, нөхцөл байдал -- А2. Боловсролын байгууллагын менежмент А3. Менежерийн үүрэг, ур чадвар -- А4. Стратеги төлөвлөгөө -- А5. Байгууллагын орчны шинжилгээ --
В. Боловсролын шинэчлэл, сургалтын технологи -- В1. Сургалтын технологийн шинэ хандлага, загварууд -- В2. И-сургалтын дизайн боловсруулах -- В3. Classroom-ээр суралцах, сургалт хийх -- В4. Судалгааны арга зүй -- В5. Мэдлэгийн менежмент --
С, Боловсролын хамтын ажиллагаа -- С1. Хамтран ажиллах арга, манлайлал -- С2. Шинэ үеийнхэнтэй ажиллах арга -- С3. Багаар ажиллах чадвар -- С4. Оролцогч талуудын хамтын ажиллагаа -- С5. Нийгмийн үнэт зүйл бүтээх --
D. Боловсролын байгууллагын хүний нөөцийн удирдлага -- D1. Мэргэжлийн ёс зүй, ёс суртахуун -- D2. Хүний нөөцийн удирдлага, төлөвлөлт -- D3. Гүйцэтгэлийн удирдлага -- D4. Сургалт хөгжил, сургалтын хэрэгцээг тодорхойлох -- D5. Боловсролын салбарын бүтээмж --
Эх сурвалж, нэмж унших материал --
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Copy number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
370 Ж 316 (Browse shelf (Opens below)) 22815 Available M22815
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
370 Ж 316 (Browse shelf (Opens below)) 22816 Checked out 05/03/2024 M22816
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
370 Ж 316 (Browse shelf (Opens below)) 22817 Available M22817
Total holds: 0
Browsing Удирдлагын академи shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
No cover image available
370 Д-32 Монгол дахь ёс суртахууны боловсролын тулгамдсан асуудал 370 Е 701 Ерөнхий боловсролын сургуулийн орчин дахь хүүхэд хамгааллын бодлогыг хэрэгжүүлэх зөвлөмж: 370 Ж 316 Боловсролын менежмент, технологи, манлайлал Боловсрол, шинжлэх ухааны газрын удирдлага, мэргэжилтнүүдийг чадавхжуулах сургалтын гарын авлага 370 Ж 316 Боловсролын менежмент, технологи, манлайлал Боловсрол, шинжлэх ухааны газрын удирдлага, мэргэжилтнүүдийг чадавхжуулах сургалтын гарын авлага 370 Ж 316 Боловсролын менежмент, технологи, манлайлал Боловсрол, шинжлэх ухааны газрын удирдлага, мэргэжилтнүүдийг чадавхжуулах сургалтын гарын авлага 370 Ж.79 Ардчилал ба боловсрол 370 З-336 Боловсролын эдийн засаг

Номзүйтэй

А. Боловсролын менежмент -- А1. Боловсролын менежментийн орчин, нөхцөл байдал -- А2. Боловсролын байгууллагын менежмент А3. Менежерийн үүрэг, ур чадвар -- А4. Стратеги төлөвлөгөө -- А5. Байгууллагын орчны шинжилгээ --

В. Боловсролын шинэчлэл, сургалтын технологи -- В1. Сургалтын технологийн шинэ хандлага, загварууд -- В2. И-сургалтын дизайн боловсруулах -- В3. Classroom-ээр суралцах, сургалт хийх -- В4. Судалгааны арга зүй -- В5. Мэдлэгийн менежмент --

С, Боловсролын хамтын ажиллагаа -- С1. Хамтран ажиллах арга, манлайлал -- С2. Шинэ үеийнхэнтэй ажиллах арга -- С3. Багаар ажиллах чадвар -- С4. Оролцогч талуудын хамтын ажиллагаа -- С5. Нийгмийн үнэт зүйл бүтээх --

D. Боловсролын байгууллагын хүний нөөцийн удирдлага -- D1. Мэргэжлийн ёс зүй, ёс суртахуун -- D2. Хүний нөөцийн удирдлага, төлөвлөлт -- D3. Гүйцэтгэлийн удирдлага -- D4. Сургалт хөгжил, сургалтын хэрэгцээг тодорхойлох -- D5. Боловсролын салбарын бүтээмж --

Эх сурвалж, нэмж унших материал --

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Powered by Koha