Боловсролын менежмент, технологи, манлайлал Боловсрол, шинжлэх ухааны газрын удирдлага, мэргэжилтнүүдийг чадавхжуулах сургалтын гарын авлага
Language: Монгол Publication details: Улаанбаатар хот "Арилдал"ХХК-ийн хэвлэх үйлдвэр 2022-2023Description: 296 хуудастай зураг, схем, хүснэгттэй 25смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9789919002893Subject(s): боловсролын менежмент | боловсролын манлайлал | боловсролDDC classification: 370Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 370 Ж 316 (Browse shelf (Opens below)) | 22815 | Available | M22815 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 370 Ж 316 (Browse shelf (Opens below)) | 22816 | Checked out | 05/03/2024 | M22816 | |
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 370 Ж 316 (Browse shelf (Opens below)) | 22817 | Available | M22817 |
Browsing Удирдлагын академи shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
Номзүйтэй
А. Боловсролын менежмент -- А1. Боловсролын менежментийн орчин, нөхцөл байдал -- А2. Боловсролын байгууллагын менежмент А3. Менежерийн үүрэг, ур чадвар -- А4. Стратеги төлөвлөгөө -- А5. Байгууллагын орчны шинжилгээ --
В. Боловсролын шинэчлэл, сургалтын технологи -- В1. Сургалтын технологийн шинэ хандлага, загварууд -- В2. И-сургалтын дизайн боловсруулах -- В3. Classroom-ээр суралцах, сургалт хийх -- В4. Судалгааны арга зүй -- В5. Мэдлэгийн менежмент --
С, Боловсролын хамтын ажиллагаа -- С1. Хамтран ажиллах арга, манлайлал -- С2. Шинэ үеийнхэнтэй ажиллах арга -- С3. Багаар ажиллах чадвар -- С4. Оролцогч талуудын хамтын ажиллагаа -- С5. Нийгмийн үнэт зүйл бүтээх --
D. Боловсролын байгууллагын хүний нөөцийн удирдлага -- D1. Мэргэжлийн ёс зүй, ёс суртахуун -- D2. Хүний нөөцийн удирдлага, төлөвлөлт -- D3. Гүйцэтгэлийн удирдлага -- D4. Сургалт хөгжил, сургалтын хэрэгцээг тодорхойлох -- D5. Боловсролын салбарын бүтээмж --
Эх сурвалж, нэмж унших материал --
There are no comments on this title.