UX-ийн хуулиуд : Сайн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг загварчлахад сэтгэл судлалыг ашиглах нь
Language: Монгол Original language: Mon Publication details: Улаанбаатар UXER publishing 2022Description: 240 хуудастай зураг, схем 20х14смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeUniform titles: Laws of UX english Subject(s): UX дизайн | UX дизайнер | UX - user experienceDDC classification: 600Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 600 Я146 (Browse shelf (Opens below)) | 22863 | Available | M22863 |
Агуулга -- Орчуулагчийн зурвас -- Өмнөх үг -- 1. Жэкобийн үг -- 2. Фиттсийн хууль -- 3. Хикийн хууль -- 4. Миллерийн хууль -- 5. Постелийн хууль -- 6. Оргил-төгсгөлийн дүрэм -- 7. Хялбар хэрэглэгдэх чадварт үзүүлэх гоо зүйн нөлөө -- 8. Фон Ресторффын нөлөө -- 9. Теслерийн хууль -- 10. Дохерти босго -- 11. Хүч чадлыг ямагт хариуцлага дагадаг -- 12. Сэтгэл судлалын зарчмуудыг дизайнд ашиглах нь -- Нэр томъёоны тайлбар -- Индекс --
Зах зээл дээр бизнесүүд хэрэглэгчдэд төрүүлж буй мэдрэмж, туршлагаараа өрсөлдөж эхэлсэн цагаас хойш UX дизайны үнэ цэн, байгууллага доторх UX дизайнерын байр суурь, нөлөөлөл өдөр ирэх тусам өссөөр байна. Мэдээж салбарын үнэ цэн, UX дизайнеруудын тоо ихсэх нь сайн хэдий ч олон салбар ухааны уулзвар цэг болмон энэхүү гайхамшигтай салбарын анхдагч үнэ цэнийг нь алдагдуулалгүй шинжлэх ухааны суурьтай, тодорхой арга зүй, технологийн дагуу хөгжүүлэхэд анхаарах хэрэгтэй юм.
There are no comments on this title.