21 дүгээр зууны боловсрол: Насан туршийн суралцахуй : Онолоос практикт, багшлахуйгаас суралцахуйд
Language: Монгол Series: 21 дүгээр зууны боловсрол ; 1Publication details: Улаанбаатар 2023Description: 464 хуудастай зураг, график, диаграм 24смContent type: text Media type: unmediated Carrier type: volumeISBN: 9919021350Subject(s): 21 дүгээр зууны боловсрол | насан туршийн суралцахуй | суралцахуйDDC classification: 370Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 370 О-634 (Browse shelf (Opens below)) | 22926 | Checked out | 11/18/2024 | M22926 | |
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 370 О-634 (Browse shelf (Opens below)) | 22934 | Available | M22934 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 370 О-634 (Browse shelf (Opens below)) | 22935 | Available | M22935 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 370 О-634 (Browse shelf (Opens below)) | 22936 | Checked out | 10/16/2024 | M22936 | |
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 370 О-634 (Browse shelf (Opens below)) | 22937 | Available | M22937 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 370 О-634 (Browse shelf (Opens below)) | 22938 | Available | M22938 |
Browsing Удирдлагын академи shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
I ХЭСЭГ. 21 дүгээр зууны боловсрол -- Нэгдүгээр бүлэг: Боловсролын хөгжлийн үзэл санааны өөрчлөлт -- Хоёрдугаар бүлэг: Боловсролын онол, арга зүй -- Гуравдугаар бүлэг: Боловсролын чанар ба хэмжилт
II ХЭСЭГ. 21 дүгээр зууны суралцахуй -- Дөрөвдүгээр бүлэг: Суралцахуйн онол -- Тавдугаар бүлэг: Сургалтын хөтөлбөрийн онол, арга зүй -- Зургаадугаар бүлэг: Суралцахуйн арга, загвар -- Долоодугаар бүлэг: Суралцахуйн зохион байгуулалт, орчин -- Наймдугаар бүлэг: Суралцахуйн үнэлгээ -- Номзүй -- Нэрийн хэлхээ
Багш, оюутан багш, сургуулийн удирдлага, боловсролын салбарын мэргэжилтэн, судлаачид болон бодлого боловсруулагчид, шийдвэр гаргагчдад зориулав.
There are no comments on this title.