W3Schools

Инстаграм хэрэглэгчдэд нийгмийн маркетингийн үзүүлэх нөлөөлөл (УБТЗ-ын жишээн дээр) Гэндэнжав Б

By: Инстаграм хэрэглэгчдэд нийгмийн маркетингийн үзүүлэх нөлөөлөл (УБТЗ-ын жишээн дээр) магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажилContributor(s): Монгол улсын Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дэргэдэх Удирдлагын академиУлаанбаатар Description: 57х CD 12x12 30 смContent type: text Media type: computer Carrier type: computer discOther title: Удирдсан багш Жаргалсайхан С доктор (Ph.D)Subject(s): Гэндэнжав Б | Жаргалсайхан С | төрийн удирдлага | ЕО4130301 | инстаграм | маркетингDDC classification: 659.1
Contents:
судлагдсан байдлын тойм
судалгааны арга зүй
УБТЗ ын инстаграм хэрэглэгчдийн зан үйлийн судалгаа
Dissertation note: Монгол улсын Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дэргэдэх Удирдлагын академи Summary: УБТЗ ын инстаграм хэрэглэгчдийн зан үйлийг судалсан энэхүү судалгааг дараа дараагийн судалгаанд өгөгдөл болгон ашиглах боломжтой. Мөн нийгмийн маркетингийн аяны үйл ажиллагаа нь сошиал медиа хэрэглэгчдийн зан үйлд үр дүнтэй нөлөөлснийг гаргасанд судалгааны ач холбогдол оршино.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

Монгол улсын Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дэргэдэх Удирдлагын академи

судлагдсан байдлын тойм

судалгааны арга зүй

УБТЗ ын инстаграм хэрэглэгчдийн зан үйлийн судалгаа

УБТЗ ын инстаграм хэрэглэгчдийн зан үйлийг судалсан энэхүү судалгааг дараа дараагийн судалгаанд өгөгдөл болгон ашиглах боломжтой. Мөн нийгмийн маркетингийн аяны үйл ажиллагаа нь сошиал медиа хэрэглэгчдийн зан үйлд үр дүнтэй нөлөөлснийг гаргасанд судалгааны ач холбогдол оршино.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha