Инстаграм хэрэглэгчдэд нийгмийн маркетингийн үзүүлэх нөлөөлөл (УБТЗ-ын жишээн дээр) Гэндэнжав Б
Улаанбаатар Description: 57х CD 12x12 30 смContent type: text Media type: computer Carrier type: computer discOther title: Удирдсан багш Жаргалсайхан С доктор (Ph.D)Subject(s): Гэндэнжав Б | Жаргалсайхан С | төрийн удирдлага | ЕО4130301 | инстаграм | маркетингDDC classification: 659.1Монгол улсын Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дэргэдэх Удирдлагын академи
судлагдсан байдлын тойм
судалгааны арга зүй
УБТЗ ын инстаграм хэрэглэгчдийн зан үйлийн судалгаа
УБТЗ ын инстаграм хэрэглэгчдийн зан үйлийг судалсан энэхүү судалгааг дараа дараагийн судалгаанд өгөгдөл болгон ашиглах боломжтой. Мөн нийгмийн маркетингийн аяны үйл ажиллагаа нь сошиал медиа хэрэглэгчдийн зан үйлд үр дүнтэй нөлөөлснийг гаргасанд судалгааны ач холбогдол оршино.
There are no comments on this title.