W3Schools

Брэнд бүтээх 22 зарчим Баярмаа Д. Дашжамц Д.

By: Райс Эл ба ЛаураLanguage: Монгол Series: ; 0Volumes: Show volumesPublication details: УБ Мөнхийн үсэг ХХК 2007Edition: 3Description: 118ISBN: 0Subject(s): Брэнд бүтээхDDC classification: 658.8 Summary: Эл Райс маркетер хүний хоёр гол чадварыг онцолж, алдартай компаниудын сонирхолтой жишээнүүдээр маркетерүүдэд энэ чадварыг хэрхэн эзэмших тараар зөвлөн бичжээ.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658.8 Р-18 (Browse shelf (Opens below)) Available 34018-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658.8 Р-18 (Browse shelf (Opens below)) Available 34018-2-2
Total holds: 0

Эл Райс маркетер хүний хоёр гол чадварыг онцолж, алдартай компаниудын сонирхолтой жишээнүүдээр маркетерүүдэд энэ чадварыг хэрхэн эзэмших тараар зөвлөн бичжээ.

Эл Райс маркетер хүний хоёр гол чадварыг онцолж, алдартай компаниудын сонирхолтой жишээнүүдээр маркетерүүдэд энэ чадварыг хэрхэн эзэмших тараар зөвлөн бичжээ.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha