W3Schools

То ван түүний сургаал Пэрлээ Х.

By: Нацагдорж ШLanguage: Монгол Series: ; 0Volumes: Show volumesPublication details: УБ ШУА-ийн хэвлэх 1968Edition: 0Description: 183ISBN: 0Subject(s): То вангийн сургаалDDC classification: 330 Summary: То ван хэмээх Тогтохтөрийн намтар түүх, ажил явуулга, ялангуяа аж ахуйн талаар зарим нэг арга хэмжээ авч явуулсны шалтгаан , жич То вангийн зохиосон аж төрөх сургаалын ангийн агууллага, шинж чанар, зорилтыг тодорхойлон гаргажээ.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
330 Н-35 (Browse shelf (Opens below)) Available 34278-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
330 Н-35 (Browse shelf (Opens below)) Available 34278-1-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
330 Н-35 (Browse shelf (Opens below)) Available 34278-2-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
330 Н-35 (Browse shelf (Opens below)) Available 34278-2-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
330 Н-35 (Browse shelf (Opens below)) Available 34278-2-3
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
330 Н-35 (Browse shelf (Opens below)) Available 34278-2-4
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
330 Н-35 (Browse shelf (Opens below)) Available 34278-2-5
Total holds: 0

То ван хэмээх Тогтохтөрийн намтар түүх, ажил явуулга, ялангуяа аж ахуйн талаар зарим нэг арга хэмжээ авч явуулсны шалтгаан , жич То вангийн зохиосон аж төрөх сургаалын ангийн агууллага, шинж чанар, зорилтыг тодорхойлон гаргажээ.

То ван хэмээх Тогтохтөрийн намтар түүх, ажил явуулга, ялангуяа аж ахуйн талаар зарим нэг арга хэмжээ авч явуулсны шалтгаан , жич То вангийн зохиосон аж төрөх сургаалын ангийн агууллага, шинж чанар, зорилтыг тодорхойлон гаргажээ.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha