W3Schools

Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
371 У-13 (Browse shelf (Opens below)) Available 34865-5-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
371 У-13 (Browse shelf (Opens below)) Available 34865-5-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
371 У-13 (Browse shelf (Opens below)) Available 34865-5-3
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
371 У-13 (Browse shelf (Opens below)) Available 34865-5-4
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
371 У-13 (Browse shelf (Opens below)) Available 34865-5-5
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
371 У-13 (Browse shelf (Opens below)) Available 34865-5-6
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
371 У-13 (Browse shelf (Opens below)) Available 34865-5-7
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
371 У-13 (Browse shelf (Opens below)) Available 34865-5-8
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Удирдлагын коллеж
371 У-13 (Browse shelf (Opens below)) Available 34865-4-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
371 У-13 (Browse shelf (Opens below)) Available 34865-1-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
371 У-13 (Browse shelf (Opens below)) Available 34865-2-4
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
371 У-13 (Browse shelf (Opens below)) Checked out 05/22/2024 34865-2-6
Total holds: 0

Сурган хүмүүжүүлэх зүй болон сэтгэл судлал, хэрэглээний сэтгэл зүй, сурган хүмүүжүүлэх харилцааны агуулгыг товч гаргаж, улмаар сургалтын арга хэлбэр, технологи, сургалтыг оновчтой болгох асуудлыг боловсролын шинэчлэлт, өөрчлөлттэй холбон хөндөж ямар нэгэн байдлаар шийдвэрлэхийг зорьсон.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha