W3Schools

Principles of Economics

By: Fred M.GotthelSeries: ; 0Volumes: Show volumesPublication details: San Francisco ICS press 1996Edition: 0Description: 889ISBN: 0Subject(s): PrinciplesDDC classification: 330
Contents:
БСШУ-ы салбарын бүтэц, зохион байгуулалт
БСШУ-ы салбарын өнөөгийн байдал
БСШУЯ-ны зохион байгуулалтын бүтэц
Summary: Агуулга I. БСШУ-ы салбарын өнөөгийн байдал................................................4 1.1 БСШУ-ы салбарын бүтэц, зохион байгуулалт......................................4 1.1.1 БСШУЯ-ны зохион байгуулалтын бүтэц.........................................4 1.1.2 Эрх зүйн орчин.................................................................................5 1.1.3 Хүний хүчин зүйл..............................................................................6 1.1.4 Компьютер, техник хангамж, сүлжээний асуудал..........................6 1.1.5 Програм хангамжийн асуудал.........................................................7 1.1.6 Боловсролын мэдээллийн систем..................................................7 1.2 Шинжлэх ухааны салбар........................................................................8 1.2.1 Шинжлэх ухааны байгууллагуудын компьютерийн.......................8 Интернетийн хангамж, ашиглалт.............................................................8 1.2.2 Мэдээллийн сан..............................................................................10 II. Хэрэгжүүлсэн болон хэрэгжиж байгаа төслүүд............................11 2.1 Боловсролын Хөгжлийн Хөтөлбөр.......................................................11 2.2 Мэдлэг төв.............................................................................................11 2.3 Боловсролын портал вэб сайт.............................................................11 2.4 ЕБС-ийн Интернэт ...............................................................................11 2.5 Боловсрол нөөцийн олон улсын сүлжээ (I*EARN) .............................12 2.6 Интернэтийн сурах бичиг (ThinkQuest)................................................12 2.7 Сакура төсөл.........................................................................................12 2.8 Энэтхэгийн засгийн газрын төсөл........................................................12 2.9 Алсын зайн сургалтын төв (Видео-хурал)...........................................12 2.10 МИДАС төсөл......................................................................................13 2.11 Интернэтэд суурилсан зайн сургалт..................................................13 2.12 Кибер аймаг төсөл..............................................................................13 2.13 Хөдөөгийн боловсролыг шинэчлэхэд МХТ ашиглах нь....................13 2.14 Монгол – Япон төв..............................................................................13 2.15 Дарханы багш нарын сургалт.............................................................13 2.16 CISCO сургалтын төв..........................................................................14 2.17 Э-сургалтын төв..................................................................................14 2.18 Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдүүдэд зориулсан сургалт...................14 2.19 Компьютержүүлэлтэнд хувь нэмэр....................................................14 2.20 Сургамж...............................................................................................14 III. Гадаадын туршлагууд, тэдгээрээс суралцах нь...........................15 3.1. Сингапурын туршлага.......................................................................15 3.1.1 Сингапурын Боловсролд Мэдээлэл Технологийг ашиглах мастер төлөвлөгөө...............................................................................................15 3.1.2 Сургалтын програм хангамжийг стандартчилж бөөнөөр нь хөнгөлттэй үнээр худалдан авах...............................................................................16 3.1.3 Багш нарт компьютер худалдан авахад нь туслах схем.............16 3.1.4 Сургамж:.........................................................................................17 3.2. Малайзийн туршлага...........................................................................17 3.2.2 Малайзын Ухаалаг сургууль төсөл...............................................18 3.2.3 Интернэтийн хэрэглээ....................................................................19 3.2.4 Сургуулиудад МХТ сургалт............................................................19 3.2.5 Электрон сурах бичгийн төсөл......................................................19 3.2.6 Пенанг э-сургалтын олон нийтийн төсөл......................................19 3.2.7 Төрийн бус байгууллагын МХТ-ийн санаачлагууд.......................20 3.2.8 Хэрэгжүүлсэн стратегиуд...............................................................20 IV. Дүгнэлт..................................................................................................21
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Фонд
330 G-67 (Browse shelf (Opens below)) Available 8830-2-1
Total holds: 0

Агуулга I. ......................................................................................4 1.1.1 .........................................4 1.1.2 Эрх зүйн орчин.................................................................................5 1.1.3 Хүний хүчин зүйл..............................................................................6 1.1.4 Компьютер, техник хангамж, сүлжээний асуудал..........................6 1.1.5 Програм хангамжийн асуудал.........................................................7 1.1.6 Боловсролын мэдээллийн систем..................................................7 1.2 Шинжлэх ухааны салбар........................................................................8 1.2.1 Шинжлэх ухааны байгууллагуудын компьютерийн.......................8 Интернетийн хангамж, ашиглалт.............................................................8 1.2.2 Мэдээллийн сан..............................................................................10 II. Хэрэгжүүлсэн болон хэрэгжиж байгаа төслүүд............................11 2.1 Боловсролын Хөгжлийн Хөтөлбөр.......................................................11 2.2 Мэдлэг төв.............................................................................................11 2.3 Боловсролын портал вэб сайт.............................................................11 2.4 ЕБС-ийн Интернэт ...............................................................................11 2.5 Боловсрол нөөцийн олон улсын сүлжээ (I*EARN) .............................12 2.6 Интернэтийн сурах бичиг (ThinkQuest)................................................12 2.7 Сакура төсөл.........................................................................................12 2.8 Энэтхэгийн засгийн газрын төсөл........................................................12 2.9 Алсын зайн сургалтын төв (Видео-хурал)...........................................12 2.10 МИДАС төсөл......................................................................................13 2.11 Интернэтэд суурилсан зайн сургалт..................................................13 2.12 Кибер аймаг төсөл..............................................................................13 2.13 Хөдөөгийн боловсролыг шинэчлэхэд МХТ ашиглах нь....................13 2.14 Монгол – Япон төв..............................................................................13 2.15 Дарханы багш нарын сургалт.............................................................13 2.16 CISCO сургалтын төв..........................................................................14 2.17 Э-сургалтын төв..................................................................................14 2.18 Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдүүдэд зориулсан сургалт...................14 2.19 Компьютержүүлэлтэнд хувь нэмэр....................................................14 2.20 Сургамж...............................................................................................14 III. Гадаадын туршлагууд, тэдгээрээс суралцах нь...........................15 3.1. Сингапурын туршлага.......................................................................15 3.1.1 Сингапурын Боловсролд Мэдээлэл Технологийг ашиглах мастер төлөвлөгөө...............................................................................................15 3.1.2 Сургалтын програм хангамжийг стандартчилж бөөнөөр нь хөнгөлттэй үнээр худалдан авах...............................................................................16 3.1.3 Багш нарт компьютер худалдан авахад нь туслах схем.............16 3.1.4 Сургамж:.........................................................................................17 3.2. Малайзийн туршлага...........................................................................17 3.2.2 Малайзын Ухаалаг сургууль төсөл...............................................18 3.2.3 Интернэтийн хэрэглээ....................................................................19 3.2.4 Сургуулиудад МХТ сургалт............................................................19 3.2.5 Электрон сурах бичгийн төсөл......................................................19 3.2.6 Пенанг э-сургалтын олон нийтийн төсөл......................................19 3.2.7 Төрийн бус байгууллагын МХТ-ийн санаачлагууд.......................20 3.2.8 Хэрэгжүүлсэн стратегиуд...............................................................20 IV. Дүгнэлт..................................................................................................21

БСШУ-ы салбарын бүтэц, зохион байгуулалт

БСШУ-ы салбарын өнөөгийн байдал

БСШУЯ-ны зохион байгуулалтын бүтэц

Агуулга I. БСШУ-ы салбарын өнөөгийн байдал................................................4 1.1 БСШУ-ы салбарын бүтэц, зохион байгуулалт......................................4 1.1.1 БСШУЯ-ны зохион байгуулалтын бүтэц.........................................4 1.1.2 Эрх зүйн орчин.................................................................................5 1.1.3 Хүний хүчин зүйл..............................................................................6 1.1.4 Компьютер, техник хангамж, сүлжээний асуудал..........................6 1.1.5 Програм хангамжийн асуудал.........................................................7 1.1.6 Боловсролын мэдээллийн систем..................................................7 1.2 Шинжлэх ухааны салбар........................................................................8 1.2.1 Шинжлэх ухааны байгууллагуудын компьютерийн.......................8 Интернетийн хангамж, ашиглалт.............................................................8 1.2.2 Мэдээллийн сан..............................................................................10 II. Хэрэгжүүлсэн болон хэрэгжиж байгаа төслүүд............................11 2.1 Боловсролын Хөгжлийн Хөтөлбөр.......................................................11 2.2 Мэдлэг төв.............................................................................................11 2.3 Боловсролын портал вэб сайт.............................................................11 2.4 ЕБС-ийн Интернэт ...............................................................................11 2.5 Боловсрол нөөцийн олон улсын сүлжээ (I*EARN) .............................12 2.6 Интернэтийн сурах бичиг (ThinkQuest)................................................12 2.7 Сакура төсөл.........................................................................................12 2.8 Энэтхэгийн засгийн газрын төсөл........................................................12 2.9 Алсын зайн сургалтын төв (Видео-хурал)...........................................12 2.10 МИДАС төсөл......................................................................................13 2.11 Интернэтэд суурилсан зайн сургалт..................................................13 2.12 Кибер аймаг төсөл..............................................................................13 2.13 Хөдөөгийн боловсролыг шинэчлэхэд МХТ ашиглах нь....................13 2.14 Монгол – Япон төв..............................................................................13 2.15 Дарханы багш нарын сургалт.............................................................13 2.16 CISCO сургалтын төв..........................................................................14 2.17 Э-сургалтын төв..................................................................................14 2.18 Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдүүдэд зориулсан сургалт...................14 2.19 Компьютержүүлэлтэнд хувь нэмэр....................................................14 2.20 Сургамж...............................................................................................14 III. Гадаадын туршлагууд, тэдгээрээс суралцах нь...........................15 3.1. Сингапурын туршлага.......................................................................15 3.1.1 Сингапурын Боловсролд Мэдээлэл Технологийг ашиглах мастер төлөвлөгөө...............................................................................................15 3.1.2 Сургалтын програм хангамжийг стандартчилж бөөнөөр нь хөнгөлттэй үнээр худалдан авах...............................................................................16 3.1.3 Багш нарт компьютер худалдан авахад нь туслах схем.............16 3.1.4 Сургамж:.........................................................................................17 3.2. Малайзийн туршлага...........................................................................17 3.2.2 Малайзын Ухаалаг сургууль төсөл...............................................18 3.2.3 Интернэтийн хэрэглээ....................................................................19 3.2.4 Сургуулиудад МХТ сургалт............................................................19 3.2.5 Электрон сурах бичгийн төсөл......................................................19 3.2.6 Пенанг э-сургалтын олон нийтийн төсөл......................................19 3.2.7 Төрийн бус байгууллагын МХТ-ийн санаачлагууд.......................20 3.2.8 Хэрэгжүүлсэн стратегиуд...............................................................20 IV. Дүгнэлт..................................................................................................21

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha