Социологийн судалгааны арга зүй, аргачлал Редактор: Ц.Уртнасан, Ц.Пүрэв.
Language: Монгол Series: ; 0Publication details: Улаанбаатар. 2008Description: 237 хуудастайISBN: 9789992906448 Subject(s): Шинжлэх Ухааны Академи | СоциологиDDC classification: 301 015Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 301 015 С-613 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 37105-1-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 301 015 С-613 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 37105-2-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 301 015 С-613 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 37105-2-2 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 301 015 С-613 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 37105-2-3 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 301 015 С-613 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 37105-2-4 |
Browsing Удирдлагын академи shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | |||||
301.015 П-915 Социологийн мэдээлэлд ангилал хийх арга | 301.015 П-915 Социологийн мэдээлэлд ангилал хийх арга | 301.015 П-915 Социологийн мэдээлэлд ангилал хийх арга | 301 015 С-613 Социологийн судалгааны арга зүй, аргачлал | 301 015 С-613 Социологийн судалгааны арга зүй, аргачлал | 301 015 С-613 Социологийн судалгааны арга зүй, аргачлал | 301 015 С-613 Социологийн судалгааны арга зүй, аргачлал |
Социологийн шинжлэх ухааны бүтэц, үүрэг
Социологийн судалгааны бэлтгэл үе шат
Чанарын судалгаа, түүний төрлүүд
Тоон судалгааны арга
Хэмжилт, шкал байгуулах арга
Социологийн мэдээллийн шинжилгээ
Социологийн судалгааны үр дүн
ШУА-ФСЭХ үрээлэнгийн бүтээл. Социологийн судалгааны арга зүй, аргачлал: Социологи сонирхогчид, оюутан, судлаачид, өргөн олон түмний хэрэгцээнд зориулав.
There are no comments on this title.