W3Schools

Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Гэрээр олгох
658 Е-701 (Browse shelf (Opens below)) Available 39218-5-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Удирдлагын коллеж
658 Е-701 (Browse shelf (Opens below)) Available 39218-4-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Удирдлагын коллеж
658 Е-701 (Browse shelf (Opens below)) Available 39218-4-2
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Удирдлагын коллеж
658 Е-701 (Browse shelf (Opens below)) Available 39218-4-3
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Удирдлагын коллеж
658 Е-701 (Browse shelf (Opens below)) Available 39218-4-4
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Удирдлагын коллеж
658 Е-701 (Browse shelf (Opens below)) Available 39218-4-5
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658 Е-701 (Browse shelf (Opens below)) Available 39218-1-1
Ном, сурах бичиг Ном, сурах бичиг Удирдлагын академи
Уншлагын танхим
658 Е-701 (Browse shelf (Opens below)) Available 39218-2-4
Total holds: 0

Уг гарын авлагын өөр нэг зорилго нь орчин үеийн менежментийн практикийн жишээ, баримтуудтай оюутан, сонсогчдыг дэс дараатай танилуулах, бие даалган харьцуулалт хийлэх, улмаар тэр туршлагаа ашиглан өөрийн орны удирдлагын салбарын жишээ баримт, бодит байдлыг ажиглан дүгнэх, бусад улс орныхтой харьцуулан судлах бололцоог нэмэгдүүлэх, бие дааж практик үйлдэлд суралцахад туслахад оршино.

0

Уг гарын авлагын өөр нэг зорилго нь орчин үеийн менежментийн практикийн жишээ, баримтуудтай оюутан, сонсогчдыг дэс дараатай танилуулах, бие даалган харьцуулалт хийлэх, улмаар тэр туршлагаа ашиглан өөрийн орны удирдлагын салбарын жишээ баримт, бодит байдлыг ажиглан дүгнэх, бусад улс орныхтой харьцуулан судлах бололцоог нэмэгдүүлэх, бие дааж практик үйлдэлд суралцахад туслахад оршино.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Powered by Koha