Сэтгэцийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдүүдийн суурь боловсрол эзэмших боломжийг нэмэгдүүлэх Золбаатар Л.
Language: Монгол Series: ; 0Volumes: Show volumesPublication details: УБ Содпресс ХХК 2006Edition: 0Description: 42ISBN: 978-99929-54-05-1 Subject(s): Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдүүд болон тэдний боловсрол эзэмшиж буй талаарх тоон мэдээлэлDDC classification: 371.94 ebookItem type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 371.94 ebook С-976 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 39294-1-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 371.94 ebook С-976 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 39294-2-1 |
Browsing Удирдлагын академи shelves, Shelving location: Уншлагын танхим Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | |||||
371.334 077 С-685 Цахим сургалт | 371.334 077 С-685 Цахим сургалт | 371.334 077 С-685 Цахим сургалт | 371.94 ebook С-976 Сэтгэцийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдүүдийн суурь боловсрол эзэмших боломжийг нэмэгдүүлэх | 371.94 ebook С-976 Сэтгэцийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдүүдийн суурь боловсрол эзэмших боломжийг нэмэгдүүлэх | 372 Б-553 Боловсрол, бичиг үсгийн мэдлэг | 372 Б-553 Боловсрол, бичиг үсгийн мэдлэг |
Энэхүү судалгааны үндсэн зорилго нь сэтгэцийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдүүдийн суурь боловсрол эзэмших боломжийг нэмэгдүүлэх арга зам, аргачлалыг боловсруулан боловсрол, нийгмийн халамжийн чиглэлийн бодлого боловсруулагч, хэрэгжүүлэгч нарт асуудлуудыг шийдвэрлэх талаар бодлогын зөвлөмж, санал боловсруулахад оршино.
0
Энэхүү судалгааны үндсэн зорилго нь сэтгэцийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдүүдийн суурь боловсрол эзэмших боломжийг нэмэгдүүлэх арга зам, аргачлалыг боловсруулан боловсрол, нийгмийн халамжийн чиглэлийн бодлого боловсруулагч, хэрэгжүүлэгч нарт асуудлуудыг шийдвэрлэх талаар бодлогын зөвлөмж, санал боловсруулахад оршино.
There are no comments on this title.