Маркетинг: онол, хэрэглээ Оюунцэцэг Л.
Language: Монгол Series: ; 0Volumes: Show volumesPublication details: УБ Мөнхийн үсэг ХХК 2009Edition: 0Description: 354ISBN: 978-99929-1-178-6 Subject(s): маркетингDDC classification: 658.8Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.8 Б-384 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41534-2-1 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.8 Б-384 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41534-2-2 | ||
Ном, сурах бичиг | Удирдлагын академи Уншлагын танхим | 658.8 Б-384 (Browse shelf (Opens below)) | Available | 41534-2-4 |
Энэхүү номонд маркетингийн мөн чанар, агуулгын тухай энгийн ойлголтуудаас эхлээд маркетингийн удирдлагын үндсэн үзэл баримтлалууд, маркетингийн орчин, төлөвлөлт, мэдээллийн систем, хэрэглэгчийн болон байгууллагын зах зээл, худалдан авагчийн зан төлөв, зах зээлийн сегментчилэл, маркетингийн иж бүрдэл зэрэг орчин үеийн маркетингийн онол, практикийн үндсэн асуудлуудыг иж бүрнээр тусгасан болно.
0
Энэхүү номонд маркетингийн мөн чанар, агуулгын тухай энгийн ойлголтуудаас эхлээд маркетингийн удирдлагын үндсэн үзэл баримтлалууд, маркетингийн орчин, төлөвлөлт, мэдээллийн систем, хэрэглэгчийн болон байгууллагын зах зээл, худалдан авагчийн зан төлөв, зах зээлийн сегментчилэл, маркетингийн иж бүрдэл зэрэг орчин үеийн маркетингийн онол, практикийн үндсэн асуудлуудыг иж бүрнээр тусгасан болно.
There are no comments on this title.